500 innen jul?

Det å bestemme seg for noe er ikke det samme som at det faktisk blir gjort. 😬 Det er flere ting jeg har “bestemt meg for” å gjøre, men som aldri har skjedd, eventuelt som har tatt meg langt lengre tid enn først “bestemt”.

Mine mål og forsetter for de siste årene er et greit eksempel på det. Men de skal jeg la ligge i fred nå. 😅 Skal i stede fokusere på det jeg har foran meg her og nå. Og når sant skal sies så ligger jeg veldig godt an med å oppfylle de målene og kravene jeg har satt meg for 2021.

Det desidert største og viktigste målet, som jeg var mest usikker på om jeg skulle klare da jeg strengt talt har hatt dette som et ønske i en årrekke har jeg endelig greid å oppfylle, altså det med flyttingen. Så hva står nå igjen?

Jo, jeg skal innen året er omme “være flinkere til å støtte lokale restauranter og generelt ting i Oppdal!”. Det er det jeg har skrevet opp. Men da jeg skriblet ned dette var det i all hovedsak spise-delen jeg først og fremst hadde i tankene. Generell-delen slang jeg mer eller mindre på fordi… fordi det bare ble sånn. 🤔

Uansett! Nå som jeg bor såpass nært Pizzabakeren burde ikke det være noe problem. Men samtidig… jeg har aldri vært SÅ glad i å spise ute. Og det rimeligste for økonomien er uansett den maten man mikser selv. Og DEN maten har jeg alltid kjøpt lokalt, så jeg vet ikke jeg.. vurderer helt ærlig å skippe dette målet. Skal ihvertfall ikke handle masse dyr(ere) “bare” for å gi meg selv en *check* her.

Neste mål på lista: “Komme meg ut av Oppdal igjen!”.

Bare jeg får vaksina mi så tenker jeg dette punktet kan strykes temmelig kjapt, så jeg kan vel mer eller mindre “checke av” dette med det samme. Men ta det heeeeelt med rooo – jeg skal selvfølgelig vente til jeg får gjort det ordentlig. 😊

Og sist, men ikke minst: “Nå 500 abonnenter på Youtube!”.

Absolutt ikke et umulicum. I skrivende stund ligger jeg med 353 stykker. Men med tanke på hvor lang tid det har tatt å nå dette tallet så tillater jeg meg å være bittelitt skeptisk. 🤨😒 Det hadde utvilsomt vært en boost for selvtilliten om jeg kunne k(r)ysse 500 innen nyttårsskiftet, men samtidig vil jeg ikke lage masse stuff “bare” for å få mest mulig views, likes og subs på så og så kort tid.

Det har jeg delvis prøvd på før, og det kan til tider være gøy. Men blir dette fokuset for stort og “eneherskende”, ja så vil det fort skade både kanalen og skapergleden mer enn det gjør noe en tjeneste.

Så jeg tror vi sier det sånn at jeg skal fortsette å lage de videoene jeg selv har mest lyst til å lage når jeg vil lage de. 😃 Ikke tenke for mye på hvor bredt den og den videoen vil treffe. Og så får jeg i stede bare fortsette å se på alt annet som en fornøyelig bonus.

Men når det er sagt igjen. Hvis dere vil hjelpe meg med å nå dette målet så hadde jeg vitterlig satt pris på det. Fremdeles er et betydelig flertall av mine seere folk som angivelig ikke abonnerer (eventuelt som stadig ikke er pålogget), så er du en av de, eller hvis du kjenner noen du tror ville likt det jeg lager hadde jeg satt stor pris på om dere ville gå inn å abonnere (LINK!).

Stay goregeous!! 🖤💜❤️

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg