Mål og regler for 2021!

Godt nytt år!! 🤪

Ja så er vi omsider kommet til 2021. Og FOR et år dette skal bli!! Om det dog vil bli en realitet i positiv eller negativ forstand gjenstår selvfølgelig å se, men jeg har vektlagt mesteparten av min tro (også denne gangen..) på at dette til slutt vil vise seg å være et av de gode.

Og for å øke sannsynligheten ved å gjøre dette om til et år med masse mening, ja så gjelder det å sette seg noen mål. Men ikke bare det!! Noen regler er også kjekt.. For alt i alt er jeg min egen lykkesmed. Og lykke blir sjeldent smidd ved å bare sitte helt passivt og vente på at ting skal skje av seg selv.

Mål for 2021:
– Finne meg et nytt sted å bo!
– Være flinkere til å støtte lokale restauranter og generelt ting i Oppdal!
– Komme meg ut av Oppdal igjen!!
– Nå 500 abonnenter på Youtube!

Regler for 2021:
– Ikke legge meg for tidlig hvis jeg ikke er trett, eller det er så og så kort tid siden jeg sist sov!
– Kan jeg bruke speilrefleksen til å ta bilder til Instagram, bloggen eller what ever.. BRUK SPEILREFLEKSEN!! Og apropos Instagram; ikke legg ut typisk “my story”-content som vanlige poster!!!
– Lag akkurat det jeg vil til blogg/youtube når jeg selv vil det!! Vil jeg lage fem videoer på rad, LAG FEM VIDEOER PÅ RAD!!
– Bruk mindre tid på badet.. *kremt* do..

Hva vil dere bruke 2021 til? 😄

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg