INSTA gram #8

Hallo på deg fremmede, ukjente medskapning. Hvordan står det til med DIN tilværelse for tiden? Har du det bare bra, eller har du det simpelthen helt fantastisk? Rom for sure miner må det jo selvfølgelig være. Men du, vet du hva jeg akkurat har kommet på? Det begynner visst igjen å bli en stund siden jeg i all beskjedenhet ropte og kauket for å minne folket på mine insta-kunster. Siden sist har jeg faktisk vært sånn passe aktiv på knipsefronten, ihvertfall hvis man sammenligner med ellers denne våren. Så i dag er det altså på tide med en liten oppdatering igjen, siden jeg ikke har bestemt meg for å slutte med disse innleggene heeeelt enda.

Ah, de minner. De kjære, kjære minner. Ser det ikke ut som jeg lever et fantastisk spennende liv kanskje? Og du, kunne du tenkt deg å se flere slike bilder i ENDA bedre oppløsning, og full bredde/ høyde-justis (aner ikke hva det betyr, men det høres tøft ut) så er det fremdeles ikke straffbart å følge meg inne på denne derre Instagrammen: @aylarkuklinski

Hvor mange gram veier egentlig en insta?


#instagram #bilder #foto #hobby #kreativitet #mobil #app #apper #kimhaugen #vinter #vår #selfies #oppdal #trøndelag #frosk #youtuber #norge #norsk #facebook #snø #reklame #kjendis #april #mai

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg