iNsTaGrAm LaTeLy #7

En halvannen måned har nå gått, så nå tenkte jeg det var på tide å slå til med NOK et skamløst “hvis du ikke følger meg på Instagram, må du GJERNE ta og gjøre det”-innlegg. Og DENNE GANGEN føler jeg ikke at jeg gjør det fordi jeg egentlig har sånt veldig stort behov for å “tigge” mer, men mest fordi jeg ikke har så veldig mye annet å blogge om akkurat nå, pluss at jeg igrunn syns det er litt gøy å velge ut et par bilder, forså å sette sammen en sånn “best off”-collage som dere kan se nedenfor her.

Men når DET IGJEN er sagt så har jeg nå vurdert en stund om jeg skal slutte med disse innleggene.. For en ting er at jeg kjenner at jeg blir litt irritert når jeg ser andre tigge etter billige likes og diverse, fremfor å faktisk gå inn og jobbe mer for det sånn at man faktisk har FORTJENT smått og stort i litt større grad.. Og en annen ting er at jeg føler ikke at disse collage-bildene helt rettferdiggjør de originalbildene jeg har plukket ut med tanke på at det ALLTID er noen sider som må skjæres bort (siden jeg så godt som ALDRI legger ut bilder i 1:1-formatet lengre etter at Instagram begynte å tillate bilder med en viss høyde og bredde), ja, også har vi også det faktum at bildenes kvalitet ALLTID blir litt svekket.

Men så lenge jeg nå i senere tid stort sett lager disse innleggene mest fordi jeg syns at det er gøy og koselig, og ikke lengre så mye for tiggingens del så gjør det kanskje til syvende og sist ikke så mye hva andre måtte tro, og om kvalitet og bredde/ høyde måtte “falle litt ifra”? Vel, uansett – HVIS det fremdeles er noen der ute som enda IKKE følger meg på Instagram, men som nå etter å ha sett denne nye collagen har lyst, så er det altså bare å følge meg her: @aylarkuklinski

Oh, og til slutt har jeg en lite beskjed til et viss nek i en viss Facebook-gruppe som stadig skriver at denne Instagram-hobbyen min ikke regnes som en kreativ hobby: TA DEG EN ROSINBOLLE! 😛

Hva syns dere egentlig om disse “best off”-collagene?


#instagram #sosialemedia #kreativhobby #hobby #vinter #vår #snø #lillebror #playstation #ps3 #mortalkombat #dcuniverse #hobbygruppa #extra #tyggis #ansiktskrem #selfies #minner #foto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg