Instagram LA-LA-tely #4

Det er ikke så skrekkelig mange dagene siden jeg var sånn passe provosert og oppgitt over det som i ettertid kan vise seg å ha vært en pitte liten endags forkjølelse for Instagram-kontoen min og jeg like så godt bestemte meg for å skjelle ut Instagram i sin store og fulle helhet, eller vel, nesten.. Men HELDIGVIS er jeg ikke lengre så altfor langsint, og dessuten funker hashtag-systemet til Instagram igjen for meg nå, så hva er det da egentlig igjen å være sint for?

For jada, jeg har latt det gro og vokse også denne måneden. Bildesamlingen min har nok en gang blitt større, og tilhengerne har takk og lov ihvertfall ikke blitt særlig færre (for å si det sånn). Og man skulle kanskje tro at jeg hadde fått mitt nå, men den gang ikke. Ryktene sier at det fremdeles finnes de av dere som enda ikke har tatt til vett, og så lenge de av dere tror dere kan fortsette med deres ikke-beste her på denne jord må onkel Kuklinski fremdeles ta grep om pung og salamander. DETTE er noe av hva jeg har publisert på Instagram den siste måneden:

Alt i alt nok en herlig og eventyrlig Instagram-måned. Og alt i alt en veldig grei måned sånn generelt også, en måned som kort fortalt kan oppsummeres som ganske innholdsrik og fornyende. Jeg ser rett og slett frem til hva desember har i vente for meg som eventuelt kan bidra med å toppe det som har vært nå i det siste. Og selvfølgelig – NOE av det skal jeg nok dele ganske så eksklusivt med de av dere som altså har vett nok til å ha joinet Insta-banden min.. Eller vil dere kanskje heller løpe hjem igjen til a mor? Ho-ho-ho!! – @aylarkuklinski

Hvordan har DIN Instagram-måned vært?


#sosialemedia #instagram #fame #bilder #foto #bergen #hordaland #oppdal #trøndelag #cocacola #cola #selfie #følge #julecider #cider #alkohol #glede #hobby #starwars #hotell #seng #chucky

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg