FUCK YOU Instagram!..


Bildet er hentet fra: pixabay.com

I skrivende stund er jeg akkurat sånn passe oppgitt og irritert. I godt over en time nå har jeg forsøkt å legge ut et nytt bilde på Instagram, noe som forsåvidt ikke er noe problem. Det som derimot har vist seg å være mer problematisk er at bildet mitt forsvinner etter en liten stund med tanke på hashtagene. Altså hashtagene i seg selv forsvinner ikke, men når man klikker seg inn på noen av de, ja så finner man av en eller annen grunn ikke bildet mitt der. Og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lagt inn og slettet det samme bildet om og om igjen nå i håp om å få det til å funke, men det har blitt en del forsøk – for å si det sånn.

Visstnok så har Instagram bannet en del hashtags som har blitt misbrukt litt for ofte som spam, så etter en stund bestemte jeg meg for å gjøre litt reasearch og fant vel egentlig ut at INGEN av de jeg hadde valgt å bruke sto på noen av de listene jeg har klart å finne. Ved det aller siste forsøket mitt ble jeg til slutt så desperat at jeg valgte å BARE bruke norske ord, men resultatet skulle vise seg å bli det samme som de 140 andre gangene: Bildet vises under de forskjellige hashtagene en liten stund, men så forsvinner det.


Bildet er hentet fra: pixabay.com

Og i denne ikke lengre så muntre stund kommer jeg ikke på noe som helst logisk i hele universet som tilsier at JA, DET MÅ VÆRE GRUNNEN!… For HVIS det foreksempel hadde vært tilfelle at samtlige hadde rapportert profilen min for å være søppel så hadde jeg vel neppe kommet meg inn og kunne lagt ut noe i hele tatt.. DESSUTEN så ser det ihvertfall ut som alle hashtagene på alle de “gamle” bildene mine enda virker som de skal.. Så ja, nei, jeg vet virkelig ikke. Det eneste jeg vet akkurat nå er at jeg er lei, sulten, oppgitt og lei..

Flere som har problemer med Instagram?


#instagram #sosialemedia #trøbbel #irritert #emneknagg #hodebry #hobby #mobil #foto #facebook #spam #søppel #feil #problem #tag #bug #app #november #blackfriday #tingsomirriterer #dritt

4 kommentarer
    1. Hmm, det veit jeg ikke for jeg sjekker jo aldri hashtagene jeg legger ut, om bildene mine ligger der :/ Aldri tenkt tanken på å gjøre heller, men man burde kanskje ta en sjekk i ny og ned? :/

    2. Elevele: Skjønner. Jeg pleier vanligvis ikke å gjøre det jeg heller. Årsaken til at det likevel ble så jeg gjorde det nå i kveld er fordi at selv flere minutter etter at jeg hadde lagt ut bildet første gangen hadde det ikke kommet noen reaksjoner fra folk enda.

      Vanligvis pleier det å komme inn i hvertfall 5 likes fra randome ikke-abonnenter i løpet av de 5 første minuttene, også får jeg et par reaksjoner fra de som følger meg litt mer sånn etterhvert, men nå i skulle ingen av delene vise seg å bli tilfelle den korte tiden jeg gadd å ha bildet tilgjengelig.

      For.. Etter en stund tok jeg og undersøkte det litt, og jeg fant altså ut at hashtagene ikke virker. Det vil si, de ser ut til å virke i noen sekunder, men så plutselig så gjør de det ikke lengre.

      Og for meg som tragisk nok har blitt så overfladisk opptatt av likes i det siste så er dette faktisk litt krise.. Og til dette eventuelt blir fikset kommer jeg nok neppe til å legge ut noe mer, da de få liksa jeg får fra de som følger meg rett og slett ikke er nok!.. xD

    3. Iselin Renée: Syns det er så teit, og virker ikke altfor gjennomtenkt, som med en del andre valg Facebook/ Instagram har tatt de senere årene..

      Heldigvis ser det ut som ting funker for meg igjen nå. Det bildet jeg la ut i går vises nå plutselig når man søker det opp, og jeg la ut enda et bilde i dag og der har hashtagene virket hele veien. Så i mitt tilfelle ser det ihvertfall ut akkurat nå som det bare var en midlertidig teknisk feil eller noe, men jeg synes synd på de som har slitt med dette i et år eller mer.

      Og jeg sitter her og tenker.. Dette MÅ jo slå tilbake på Instagram selv en eller annen dag.. Jeg tror ihvertfall enda på at det finnes noe her i verden som heter karma.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg