Instagram LATEly #2

Ah!! Er det noen som husker da jeg i begynnelsen av august satte sammen et større bilde utifra NI(!!) “små” bilder? Det var tider det. Føles nesten som om det var i går. Men det er det altså ikke. Godt over en måned har nå gått siden den gang, ja snart to si. Så før vi rekker å komme oss inn i oktoberen tenkte jeg at det nå er på tide å gi dere en aldri så liten oppdatering på noen av de beste bildene jeg har tatt og lagt ut på Instagrammen siden sist. Jeg mener, for de av dere som av en eller annen rynkete grunn ikke følger meg enda. For ryktene skal ha det til at det faktisk finnes noen av dere også. Men om jeg tror på disse ryktene, er en annen sak. For hvem er det som ikke vil følge meg på Instagram, liksom?

Jeg mener, bare se på disse awesome bildene jeg har lagt ut i løpet av den siste tiden!!

Så, siden et bilde sier mer enn tusen ord, har dere minst 9000 grunner her nå til å følge meg på denne berømmelige grammen, og det insta quick!! – Ja, dere trodde kanskje jeg tullet sist, men sannheten er at jeg helt seriøst vet hvor dere holder til.

Så dere bør jammen ta og følge meg nå med det samme, hvis ikke kommer jeg på besøk.. Og jeg lover dere: Dere vil IKKE ha meg på besøk!!!! – @aylarkuklinski

Og BTW: Hva er DITT Instagram-navn?


#instagram #sosialemedia #bilder #foto #kunst #just4fun #photoshop #hobby #kreativitet #samfunn #sorthvitt #app #facebook #narsissisme #mening #farver #drømmer #fantasi #dukke #ghost

4 kommentarer
    1. Iselin Renée: Jeg vet, og takk for det! ^^

      Har vært innom profilen din før, og som alltid syns jeg du er veldig flink til å ta bilder, men for min del så er jeg ikke like interessert og glad i blomster som det du er, så derfor må jeg ærlig innrømme at jeg har valgt å ikke følge deg akkurat der enda 🙂

    2. Jeg syns ett ord sier mer enn tusen bilder jeg! Men flere fine bilder du har der, du er flink med fotografering.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg