UNDER OPPUSSING!

Riktig så god morna alle sammen. Har dere sovet riktig så godt? Eller, noen av dere har kanskje kunnet prioritere søvnen helt enda av en eller annen årsak? Hva vet vel jeg? Oh, jeg vet et par ting faktisk. Jeg kan jo blant annet starte med å nevne at jeg foreksempel vet at DENNE BLOGGEN er gjennom en viss forandringsprosess akkurat NÅ, som samtlige av dere kanskje har merket allerede hvis dere har tittet innom litt det siste døgnet, fra noe annet enn en simpel, men helt sikkert superduperfancy mobil. Jepp!! – denne bloggen har bare for å nevne noe her nå akkurat fått en helt ny header, er den ikke stilig?? BTW: Jeg vet hvor dere fuckings nesebor!!

Ooog for dere som utrolig nok har latt vannet irritere seg opp og ut av hudormene deres med tanke på høyreklikk-sperren jeg har hatt i ganske mange år nå – den er nå tilintetgjort en gang for alle, alle ganger for en. Opprinnelig ville jeg ha den sprutet inn i bloggens indre kjede for å hindre dere i å kopiere smått og større uten å ha fått min tillatelse først. Men jeg har i nyere tid innsett av for de av dere som virkelig vil leke herme-katt, ja så er det ikke så mye som skal til for at dere faktisk skal klare å få til det uansett. Sååå med det i mente har jeg nå innsett at den funksjonen først og fremst nok bare var mest irriterende, så ja, den hadde til slutt ikke livets rett, og nå er den død som en laks uten nevneverdig med flaks. Man skal visst høre mye før Øra faller.

Ellers kan jeg også nevne at alle knappene som engang var å se rett under headeren nå har forflyttet seg LITT lengre ned, rett under profilbildet og profilbeskrivelsen, sånn til høyre for innleggene. Vel, i hvertfall hvis dere nå befinner dere på selve forsiden av bloggen og ikke er inne sånn direkte på dette innlegget dere leser akkurat nå. Eller hva vet jeg, kanskje du leser dette innlegget bittelitt lengre ut i fremtiden enn jeg nå antar, og at faktum er at alt nå når du sitter og leser er på plass. Hmm, jeg innser plutselig den faktiske kleinheten med å faktisk skrive og publisere akkurat dette innlegget, sånn akkurat nå.

Uansett! – når dette kjempespennende innlegget en gang ble skrevet og publisert som fersk hvetebrød var denne bloggen enda i en slags “modningsfase” hvor et og annet hadde bestemt seg for å oppdateres litt igjen. Men med litt pipete undertoner, uønskede hår på uønskede steder og fader Jakobs apekatt så innså innlegget at det ikke egentlig burde komme riktig enda, men i likhet med de fleste andre klarte det ikke å styre seg, og endte rett og slett med å komme litt for tidlig. Men eh, ja, hva synes dere om den nye headeren folkens? #jegvetfremdeleshvordereholdertil

Gammel header:

Ny header:

Håper at dere liker de forandringene som er gjort akkurat når DETTE innlegget ble skvist ut som et ferskt hvetebrød, og jeg håper og tror også dere vil like de forandringene som har kommet litt i etterkant av hevelsens hvile. Mye rare metaforer nå, men NOE må jeg da fôre dere med, meta eller eller ikke meta. Hmmmmmmm.

Og til sist, men definitivt ikke trist, og igjen – tusen trillioner takk til verdens kuleste, råeste og flinkeste Albertine som nok en gang har sagt seg villig til å hjelpe! ^^

Stay goregeous!

12 kommentarer

Siste innlegg