Siste skrik!

Dere vet den følelsen man gjerne får når man ENDELIG har lyktes med noe man har strevd med å få til i en lengre tid, noe man egentlig burde ha lyktes med for lenge siden, men likevel ikke har, mye fordi man bare ikke har giddet å gjøre noe ganske vesentlig man egentlig BURDE ha gjort fra dag en? Eller i mitt tilfelle ikke har tenkt så alt for mye på.. Også blir man sittende igjen i lykken over å endelig ha lykkes, mens man irriterer seg litt over seg selv forså å stille seg følgende spørsmål: “Hvorfor gjorde jeg ikke DET for leeeenge siden?”.

Jeg har det litt sånn nå. For jeg har ganske lenge slitt med å få tak i noen nye bukser som faktisk passer. Og som dere fleste sikkert vet så handler jeg nesten aldri klær i fysiske butikker lengre, FUCK PRØVEROM og denslags liksom. Så jeg har de siste årene egentlig bare satset på at det har gått bra å bestille over nettet. Og det har som regel ikke lyktes helt. Enten har det passet ganske bra fra der magen har sluttet og nedover mens akkurat rundt selve livet har det fort blitt litt for trangt.. Eller så har jeg fått meg bukser som ikke har passet i hele tatt da de enten har vist seg å generelt være alt for små, eller ALT FOR STORE..

Men for noen dager siden oppdaget jeg at EMP-SHOP har en egen side som forklarer hvordan man best mulig regner seg frem til den mest korrekte størrelsen på ting. Eller, jeg har vel egentlig kjent til den størrelseguiden til EMP en god stund nå, men jeg har likevel aldri faktisk satt meg noe særlig inn i den, fordi jeg har tenkt at jeg sikkert bare vil tolke den feil likevel. FUCKINGS IDIOT-HJERNE… xD Men uansett.. I DAG kunne jeg endelig kjenne på gleden over å faktisk ta på meg en helt ny bukse som faktisk passer meg YPPELIG på alle måter.

Hva syns dere? Ganske kul, ikke sant?? Det eneste jeg dog ikke var helt fornøyd med når jeg først fikk pakket den ut var at jeg ganske tidlig kjente på en lukt som ikke akkurat RUNKET NESEHÅRENE mine for å si det sånn. Luktet litt stramt, luktet litt.. Okei, nei, nå skal jeg prøve å ikke henge ut noen her.. xD ENYWAY! – buksa ligger i vaskemaskina nå da jeg uansett alltid vasker ting før jeg faktisk bruker det, så når den prosessen bare får gjort seg ferdig regner jeg med at den lukta som minner meg litt om noen jeg ikke skal nevne her og nå har forsvunnet! 😀

Ah, og mens jeg enda husker på det.. Det er ikke bare ny bukse jeg har fått meg i dag, neida, jeg har nemlig også oppgradert boxer-shorts-“samlingen” min litt.

Og, ehm, ja.. Jeg vet at dette er det tredje “se hva jeg har kjøpt”-innlegget som jeg legger ut på rad nå. Og før noen eventuelt får “panikk” her: FULLSTENDIGKAOS.BLOGG.NO har IKKE blitt til en shopping-blogg! Jeg lover å komme opp med noe helt annet igjen om ikke så alt for lenge. Men jeg kan derimot ikke love at det blir med de to-tre neste innleggene da jeg venter et par ting til som jeg gjerne vil vise dere i en ikke alt for fjern fremtid. SORRY!.. xD Så til dere som kanskje er litt lei nå..: please vær tålmodige med meg i et par innlegg til, så lover jeg å smelle til med noe helt, helt annet igjen ganske snart.

Hva syns dere om den nye buksa?

stay goregeous 

6 kommentarer
    1. Stilig bukse, og takk for link! Den er herved under bokmerker 😀 Ikke så mange plasser som selger “den type klær” Weeee! 😀 Nå håper jeg de har XS i det jeg vil shoppe (en enkel størrelse å huske ihvertfall, haha)

    2. Mia: Takk, og bare hyggelig! 🙂 Ja, håper du også finner noe innenfor de korrekte størrelsene som passer deg best! 🙂 Du må gjerne legge ut på bloggen om du finner du noe har lyst på og har råd til som du bestemmer deg for å kjøpe! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg