Til helvete med helsa!

I skrivende stund står den kjære vaskemaskina mi på badet og bromler og bråker, og jeg tenker, hva er vel egentlig bedre å bruke denne ventetiden til, enn å ploppe opp med et nytt blogginnlegg igjen? Nå skal det sies at jeg har ikke så innmari mye nytt å legge til annet enn at jeg ikke har sovet i sengen min nå på godt over et døgn. Men når det igjen er sagt – jeg har faktisk sovet i natt, bare at det ble litt ufrivillig på sofaen i stede xD

Blogginnlegg slutt. Hehe, neida, jeg har faktisk en liten “ting” å legge til. For i går viste jeg dere noen bilder av to blader og ei bok som jeg har kjøpt tidligere denne uken, og nå tenkte jeg at jeg kunne smelle til med å vise dere noe av det snopet jeg har handlet inn de siste dagene. Dere vet, siden jeg ikke har annet å gjøre på nå likevel som jeg gidder å gjøre.

Og ja.. Nok en gang er det sikkert en del som tenker at dette er ganske mye for en person, og at “rart at han Kaylar fremdeles er så tynn, og et MIRAKEL at han ikke har fått diabetes enda”, også videre.. Vel, hold på de tankene i noen dager til. For i går bestilte jeg meg nemlig TO KASSER fra Sverige fult opp med snop. Og for å si det sånn, hvis dere syns at det dere har sett nå er mye – Bare vent til jeg forhåpentligvis får lagt ut noen bilder fra den siste svenskehandel-bestillingen min.. xD

Noen som er blitt godtesyke?

stay goregeous 

11 kommentarer
    1. Klarte å hive I meg en hel pizza alene og toppet det hele med en halv Vannmelon og ikke nok med det senere ut på kveldinga kjøpes det Kina mat og enda så var jeg nesten på veI ut døra å ned på en søndags åpen kiosk for å hamstre små godt..er fremdeles godte syk,så ja bildene dine gjorde ikke saken enklere for meg.
      Forøvrigt har nok av fitness bloggere, sunn kost bloggere,smoothie bloggere opp til randen av sunnhet,jeg kan spå overskriftene det er gjentagelser på sunn bloggers innlegg,bilder av fitness og trening..litt mer avvirkelighets bloggere,er å sette pris på,Velkommen skal du bli..Blant oss er vi få men vi er da bloggere som blogger rett fra levra ut hjerte rot..tar tid å pumpe ut virkeligheten,ikke sant?

    2. vic2orias.blogg.no: Oi 😮 Det er langt mer enn hva jeg orker å ha i meg på under et kortere tidsrom ihvertfall. Og “beklager” for det, haha xD

      Hehe, ja, det er sant det. Men. Når det igjen er sagt så er ikke min virkelighet det at jeg spiser så alt for mye godteri og sånt hele tiden. Jeg har kjøpt en del denne uken, og jeg har også to bestillinger på ganske mye fra Sverige som også ble gjort uken som gikk. Men utenom det så har det blitt ganske lite snop og denslags på meg de siste årene. Uken som gikk ble i grunn mer et ekstremt, sjeldent tilfelle.

      Er noe med at… Det er som regel veldig enten eller med meg. Som regel kan det gå lange tider hvor jeg ikke rører noe nesten. Men når jeg en sjelden gang slår til, ja så slår jeg gjerne til noe skikkelig også xD

    3. Hadde jeg klart å få i meg noe som helst så hadde det vært supert! Men nå går jeg å er sulten også lager jeg meg mat og blir nesten uvæl og må tvinge det i meg, fysj!

    4. Marthe Sofie: Trist å høre at du har det sånn. Skulle gjerne hjulpet deg med å komme med noen gode råd og tips, men jeg er redd jeg dessverre ikke har noen akkurat når det kommer til denslags.. Håper det blir bedre for deg igjen snart! <3

    5. Det varieier sikkert, men når du har vært “ute på tokt” og favoritt-Kuklinskin våres har hamstret inn snop som over: Pleier du å spise opp flere av elementene på samme dag?
      Grunnen til at jeg spør er fordi jeg sjeldent gjør det. Jeg har generelt noe for meg med det å ikke spise opp. Har masse forskjellig snop-poser hjemme hvor bare halvparten blir spist, og resten blir liggende så lenge at det går ut på dato og må kastes xD

    6. Celina Noir: Når jeg først har hentet meg noe så forsvinner det gjerne i løpet av dagen ja. Ikke alltid jeg spiser opp en hel potetgull-pose på en kveld/ dag, men det meste annet forsvinner gjerne i løpet av det samme døgnet hvis jeg først har tatt det ut av skapene og inn i stua.

      I går f.eks forsvant den ene Smil-rullen, samt hele Funs-posen med bringebær-smak. Altså, posen smakte ikke bringebær, men, ehm, okei, nå er jeg bare teit igjen xD

      Men svaret mitt er (stort sett) ja på dette spørsmålet! Til og med når det kommer til potetgull, selv om det altså ikke er alltid akkurat der, men stort sett der også. Er stort sett ikke noe mellomting-person! xD

    7. Takk for svar!
      Skjønner godt hva du mente med funs-posen, selv om jeg ofte leser ting for bokstavelig.
      Mamma kjøpte faktisk en pose med Funs bringerbær til meg her om dagen. Jeg har spist halvparten, men ja xD resten blir bare stående.
      Der er vi altså ganske ulike!
      Kan huske vagt at du fortalte om iskake i en videoblogg en gang. Mener å huske du presiserte da at maten må spises opp, iskaken må spises opp; ikke fryses eller spares. Hehe xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg