Pelle er homo?

I skrivende stund sitter jeg og venter, og venter på at klokka skal bli sånn ca. 19. For da skal jeg forhåpentligvis få hentet ei pakke som ankom Oppdal for to dager siden. En Hotel Cæsar-pakke!! Nærmere bestemt de velkomst-stolpene som har stått på settet helt siden første episode som de bestemte seg å kvitte seg med for noen uker siden, i og med at serien nå mest sannsynlig ikke skal produserer mer..


© Bildet er tatt fra tv2.no

Av forskjellige årsaker har jeg ikke gått for å henta pakken selv da jeg ikke har bil, og jeg tenker at pakken nok er litt for tung og sånt. Så denne gangen har jeg spurt pappa om han kan være med å hente den for meg. Noe som ikke gikk onsdag for da var han bortreist, og i går var det jo Kristi himmelprumpsdag. Men i dag derimot, for ca. to timer siden ga vi det et forsøk, men da bare for å bli fortalt at de har litt tekniske problemer eller noe der borte på posten akkurat nå. Så alle god ting er tre, my ass.

Så derfor har vi nå bestemt oss for å heller gi det et forsøk i kveld, en times tid før stengetid. Så, i mellomtiden sitter jeg nå her da og blar litt gjennom Facebook. Og i den forbindelse fant jeg noe som ihvertfall JEG syntes var, veldig, veldig søtt. Nemlig en Facebook-eksklusiv scene som kun er å se på, vel, nettopp Facebook (og nå blogg.no *kremt* *kremt* xD). Se bare på dette her: <3

Tror du Pelle er homo?

Stay goregeous!


#hotelcæsar #legning #homo #homofil #homofili #skjeiv #pelle #pellekrogstad #nikistheophilakis #beate #beatekrogstad #facebook #tv2 #tv2sumo #såpeopera #drama #kjærlighet #date

4 kommentarer
    1. Vilde: Jepp, ble til slutt 🙂 Sitter og skal redigere et par bilder jeg har tatt ganske nylig nå. Ja, jeg er ikke noe fan av at det slutter “allerede”, kanskje litt naivt av meg, men jeg har lenge tenkt og faktisk trodd at Cæsar ville rulle og gå i flere tiår til, selv etter den dagen jeg ikke er her lengre. Og nå viser deg seg at jeg mest sannsynlig har tenkt feil, at jeg faktisk VIL få oppleve den siste episoden, likevel.

      Ja, ikke sant?! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg