S.A.V.N.!


Foto: Sara Helene.

Nå har det gått et døgn og vel så det siden Sara måtte dra hjem igjen etter det som viste seg å bli tidenes hyggeligste besøk. Først kan jeg starte litt med å skrive om døgnrytmen min akkurat NÅ, sånn i kontrast til da hun var her. De siste dagene har jeg stått opp sånn omtrent i 10-tiden på dagen, for liksom.. Hallo, jeg har jo hatt besøk!! 😀 Men.. Nå som jeg ikke har noen å ta hensyn til lengre og sånn.. I dag sto jeg opp litt etter at klokken var passert 19. Hehe..

Noe av det første jeg kjente litt på når jeg var kommet meg opp av sengen forså å komme meg inn i stua hvor sofaen min står var at.. I dag lå det ingen der.. For greia er at av forskjellige årsaker så har Sara valgt sove på sofaen denne gangen, men i dag.. I dag var det ingen superuerstattelig, awesome og überfantastisk bestevenn å finne der.. Og det hadde jeg faktisk såvidt glemt litt når jeg gikk inn i stua i dag, så akkurat da kjente jeg at jeg ble litt trist igjen, før jeg like etterpå tenkte på noe av de morsomme vi har gjort på i helgen, så da ble jeg heldigvis litt glad igjen.

Ja, jo.. Jeg kan forsåvidt dra opp flere eksempler og ting jeg har tenkt på og reflektert over det siste døgnet. Men jeg antar at vi heller kan hoppe rett til poenget slik at dere som fortsatt er ute og sånn nå heller kan gå tilbake til å nyte finværet og det dere eventuelt bedrev med før dere begynte å lese på dette innlegget – Jeg savner bestevenninna mi!!!! Jeg vet at hun bare er et par lynraske tastetrykk eller en telefon unna, men det blir liksom ikke helt det samme likevel som å faktisk ha henne fysisk til stede under samme tak, samme himmel er liksom ikke helt godt nok når avstanden er delt opp i flere mil xD

Så verdens beste og totalt uerstattelige Sara: Du er en forbaska god person, og jeg savner deg god damn masse, og ehm, ja. You know the rest!

Savner du noen akkurat nå?

Stay goregeous!

10 kommentarer
    1. Jah…savner min kjære som er borte på jobb i to uker. Det er ikke kult å savne folk. Håper venninna di ikke drøyer flere år til neste gang hu kommer å beærer deg og sofan med overnattingsbesøk 😀

    2. wenchepia: Aww.. :/ Nei, det er ikke det.

      Hehe, det tror jeg nok ikke. Og når det igjen er sagt så er det et par grunner til at det har blitt en stund siden sist, da særlig jeg dessverre ikke har vært helt god å ha med å gjøre for noen år siden, da jeg blant annet har slitt med en del psykiske ting som dessverre har gått utover en del personer rundt meg, blant annet henne.

      Men heldigvis har jeg fått mer orden på meg selv og livet mitt igjen i dag, og jeg og bestevenninna mi har også funnet igjen en veldig god og fin tone igjen det siste året, så.

      Kort fortalt, jeg tror ikke det nødvendigvis vil ta så veldig lang tid til vi møtes igjen, og neste gang kan det nok bli jeg som besøker henne 🙂

    3. Jah, savner bestekompisen som har vært vekk i snart to mndr :/ Merker det godt for å si det sånn! Er som du sier ikke helt det samme med kontakt bare over nett/ tlf når man er vant til å ses fler ganger i uka..

    4. Cc: Hmm, altså han du har nevnt litt over chat innimellom den siste tiden?

      Uansett, dette vet du nok at jeg mener fra før, men jeg håper det ordner seg. Håper forresten det ikke blir lenge til vi møtes igjen også nå!

    5. kjenner til den med at døgnrytmen blir bra når man har besøk, da vill man liksom ha mest ut av dagen! 🙂 nå som jeg er alene hjemme så står jeg som regel opp rundt 16 😛
      Akkurat nå savner jeg faktisk bestemor siden hun bor i Danmark og jeg ikke har sett henne på et år, og jeg har heller ikke mulighet til å dra til henne før jeg skal i militæret så det er litt trist 🙁

    6. Elise Jørgensen: Ja, ikke sant! ^^ Haha, apropos døgnrytme igjen, nå, det siste døgnet har jeg visst klart å snu det enda litt mer, ikke (rabar)bra xD

      Ah, jeg skjønner :/ Når er det du skal i militæret da, og hvor lenge tror du at du kommer til å bli der?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg