Helt forjævlig, del II


© Bildet er tatt fra huffingtonpost.com

Opprinnelig hadde jeg ikke planlagt at innlegget jeg skviste ut tidligere i dag skulle få en egen “oppfølger”, men av diverse årsaker har jeg likevel bestemt meg for å legge til et par ting, etter noen kommentarer og diverse som har “poppet opp” i etterkant. Og for dere som nok en gang måtte være usikre på hvilket innlegg jeg snakker om, og som av en eller annen grunn ikke får funnet det frem selv, her har dere en link..

Det første jeg vil starte med å oppklare litt i er hvorfor jeg fortsatt kan finne på skrive diverse innlegg om depresjon, slitsomme følelser og selvmordstanker, uten at jeg bryr meg særlig om å gå inn på hva det er som plager meg annet enn at jeg kan si at det er ting som jeg faktisk ikke får gjort noe med, og derfor også mener at det beste er å fokusere minst mulig på de, ved å etter beste evne holde nesen rettet mot andre ting.

Den første grunnen til at jeg igjen skrev et innlegg om depresjon, vanskelige følelser og tanker i dag er rett og slett fordi jeg syns det er viktig å være mest mulig åpen om ting da det blant annet kan være en svak, svak trøst for andre i lignende situasjoner å bli minnet på om at man ikke er alene, at det er flere der ute som også sliter med lignende følelser og innstillinger, om ikke nødvendigvis alle de samme tankene.

Den andre, og siste årsaken er derimot mest for min egen del. For selv om jeg fortsatt mener at det mest riktige for meg er å fokusere på noe helt annet, så ser jeg likevel en viss verdi for senere anledninger ved å nettopp “legge igjen” et par påminnelser her og der om at ting har skjedd før, og jeg kom på en eller annen måte ut av/ over det da, så sånn sett kommer jeg mest sannsynlig “ut igjen” også denne gangen. Og siden bloggen er mitt favoritt-kjøleskap å henge “små” “huskelapper” på så ble det altså til at jeg valgte å skvise det ut her inne, også denne gangen.


© Bildet er tatt fra wallpapercave.com

Helt til slutt har jeg nå bestemt meg for å kort nevne hva som faktisk påtar tankene mine mest for tiden, ihvertfall av negativ sort. Kort fortalt er det ting dere alle sammen ihvertfall mest sannsynlig har lest om allerede, andre steder, bare ikke her (med unntak av EN ting) – Og de tingene som først og fremst tynger sinnet mitt mest for tiden er: USA og Trump, Russland og Putin, truslene fra Nord Korea, det nylige terrorangrepet i Sverige, og sist, men ikke minst nedleggelsen av Hotel Cæsar.

Så som sagt – ting jeg faktisk ikke får gjort noe med!.. Ting jeg dessverre har brukt litt for mye tid til på å tenke på og lese om i det siste, enda jeg nok ikke burde (obviously). Så nok en gang.. Ihvertfall mener jeg at det beste jeg kan gjøre her og nå er å forsøke så godt jeg kan å putte nesen ned i andre ting. Som f.eks prøve å klekke ut nytt innhold til denne stadig overmerkelige og ustabile bloggen.. xD

Har du noe som plager deg unødvendig mye for tiden?

Stay goregeous!

3 kommentarer
    1. Føler med deg! Mye som er veldig deprimerende for tiden! Er ikke i toppform og blir fort engstelig og stresset. Føler at jeg ikke har en dritt å se frem til.. og at veien videre er fylt med stress og vanskeligheter. Så akkurat “Logan” på kino det som ser ut til å være den siste filmen i X-men serien hvis man ser bort fra Deadpool filmene. Veldig deprimerende film… var som et stort svart hull.. Betyr ikke at jeg mislikte filmen… Kan forstå hvorfor filmen var som den var. Men kunne vært forklart bedre..

    2. Dark Elf: Takk.
      Hmm, synd å høre/ lese. Har ikke sett Logan selv enda, men i og med at jeg generelt har en greie om at jeg skal se ihvertfall det meste som Marvel fiser ut, så blir det vel til at jeg ser den også, når den kommer ut på blu ray og UDH (4K blu ray).

      Deadpool derimot har jeg sett. Tre ganger! xD Elsket den filmen. Utenom Spider-Man-filmen fra 2002 så er Deadpool faktisk min favoritt når det kommer til Marvel-filmer! ^^

    3. Vil anbefale å se Logan hvis du likte Deadpool. Minner nesten mer om Deadpool filmen enn de normale X-men filmene. Noe av Logan var også sinnsykt morsomt hvis man ser på filmen fra et annet synspunkt. Håper på flere Deadpool filmer da, selv om X-Men serien slutter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg