Wanna play?

Såå, er det noen som husker at jeg la ut et “skryteinnlegg” “her om dagen” om at jeg akkurat hadde fått meg en “ny” mobil? Yeah, right, enyway – det mobildekselet jeg hadde plukket ut der og da skulle jammen vise seg å bli et svært så midlertidig et. For jeg mener… Så kjedelig. Så ensformig. Så anonymt. Så! Lite! Meg!

Etter en liten stund bestemte jeg meg for å ta meg turen innom Ebay i håp om å finne noe bedre. Noe som ved første øyekast kunne virke som en litt krevende jobb da det var plenty av mange kule bilder å scrolle seg gjennom. Dog var det ikke alle som hadde fått like gode anmeldelser når det kom til selve selgerne, så når jeg oppdaget det fikk jeg plutselig eliminert ganske mange på nokså kort tid.

Og etter en ny runde med “Jaha, aha, om og men” endte jeg til slutt opp med dette:

Hva slags mobildeksel har du?

Stay goregeous!

11 kommentarer
    1. Nora Piscopo: Det er du nok ikke den eneste om å mene.

      Men på en annen side så kunne det kanskje vært et interessant psycho-eksperiment å gått rundt med dette dekselet for noen uker, med en liten pulsmåler rundt armen din, forså å sjekke hvorvidt dekselet ville påvirket hverdagen din kontra et litt mer uskyldig deksel? Hehe, jeg bare tuller. Litt 🙂

    2. Nora Piscopo: Om ikke sånn kjempeveldig, så mulig litt ja. And you now – rather one very smal peace of the cake than no cake at all xD

      Sorry, står litt på sånn random-modus i dag. Og mulig ene setningen har noen grammatiske feil, og hvis det er tilfelle er det bare å innrømme først som sist – språk har aldri vært blant mine sterkeste sider xD

    3. Så kul! Er det bare deksel eller kan man oppbevare bankkort og div i den?
      Vanligvis har jeg en brukt en kjedelig svart mappe som passer på både telefon og bankkort, men har ikke fått kjøpt inn det til den nye telefonen enda. Så i mellomtiden bruker jeg et deksel som egentlig var tiltenkt mamma, med ornamenter og swarovski krystaller (!). Blir ikke mer cheesy enn det.

    4. ill jill: Man kan fint oppbevare ihvertfall bankkort i den også ja, tror ikke man skal prøve å dytte ned noe særlig med sedler, men et eller to kort går helt fint 🙂

      Aha, jaja, men når det bare er midlertidig så går det vel an. Eller, nå er forsåvidt alt her i verden midlertidig, men. Argh, du er en flott og oppegående kvinne, du forstår hva jeg mener xD

      Og forresten, velkommen tilbake? 🙂

    5. ill jill: Hvis det er en liten trøst er du ikke alene. Av sånn ca. 100 stykker som er innom daglig har det stort sett nesten bare vært 2 som har kommentert noe særlig de siste månedene.

      Noe jeg nå lurer på om jeg får gjort noe med, ved å f.eks bli flinkere til å legge ut litt enklere og korte innlegg slik som dette her xD

      Eventuelt bli flinkere til å legge igjen forskjellige feil i innleggene mine. Er det noe veldig mange liker å rope høyt om så er det når man finner feil hos andre xD Oh, nå høres det nesten ut som jeg sier at jeg har perfeksjonert meg helt den siste tiden, det var nesten ikke meningen.

      Enyway, det jeg prøver å si er at du er ikke alene. Det er sånn omtrent hundre til som stort sett velger å gjøre det samme… Okei, nå gikk jeg fra å virke veldig selvgod til å virke noe bitter, tror jeg stopper denne kommentaren her jeg xD

    6. aah, vel det er godt at jeg ikke er alene o_O
      Men ser det samme på min egen blogg, få kommentarer i forhold til trafikken, men innbiller meg at de er for opptatt med å lese så de glemmer å skrive noe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg