Da legger jeg ned bloggen… – Del 2

I går kunne man lese at jeg hadde bestemt meg for å legge ned bloggen for godt og samtidig slutte med Youtube-videoene mine. For dere som valgte å lese her inne på bloggen ble det avslørt i siste setning at det hele bare var kødd. Men, for dere som bare leste det jeg skrev på Facebook ble det nok litt verre da jeg ikke en gang la ut et hint der inne om at det hele var tull.

Og, speaking about the fish… Nå får dere den “spennende” oppfølgeren til videoen jeg la ut i går. Er jeg virkelig død?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg