Da legger jeg ned bloggen…

Med denne videoen velger jeg å gi meg, mens leken enda er god. Det har vært en god tid, jeg har hatt mange utrolig flotte lesere de siste årene som har betydd utrolig mye for meg. Det har for det meste vært en stor glede å være her inne og underholde, sjokkere og provosere dere. Jeg vil alltid se tilbake på denne tiden som en veldig interessant periode. For ikke å snakke om en veldig kreativ periode, for det meste.

Takk for alt alle sammen <3
Okei, jeg bare kødder med dere! xD

2 kommentarer
    1. Utrolig bra laget video! Jeg satt faktisk her med tårer i øynene, fordi hele videoen virket så ekte! Wow sier jeg bare, du skulle virkelig hatt deg en karriere innenfor filmindustrien. Du må ALDRI slutte å hverken blogge eller lage videoer, dette er noe du har stort talent innenfor! Keep up the good work mate 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg