Dark art of the night

Natta er fremdeles ung og mørk.
I de siste timene har jeg sittet med, ehh… Barneblyanter (noe jeg egentlig ikke er så tilfreds med), og forsøkt å tegne to kvinner som jeg digger rått.

Det de begge har til felles er at de står på den mørke siden, at de begge er utrolig vakre, i tillegg til at de har hver sin usedvanlig råe stil og svært respektable interesser, jobber og hobbyer.

Har intervjuet dem begge på bloggen min tidligere.

Her er tegningene som jeg har krotet litt sløvt på i natt.
(For å se de tidligere intervjuene med dem er det bare å klikke på bildene av tegningene..)

Håper vedkommende liker dem!
Ønsker alle sammen en fortsatt god, bekmørk natt!

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Lene: Prøver så godt jeg kan. Prøvde det egentlig å få det litt bedre enn det ble, men den blyanten jeg var mest avhengig av, med tanke på å fikse detaljer var sortblyanten, som var den svakeste og mest utfordrende blyanten av andre (rett og slett fordi akkurat den blyanten kom fra ei annen pakke enn de andre jeg har).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg