GOTH FROM YESTERDAY :-)

Som jeg skrev i går fikk jeg altså en pakke fra dragenshule.no. Dessverre glemte jeg å ta bilder og legge ut i går, men det har jeg altså gjort nå! 🙂
Det jeg fikk var altså tre kopper/krus, et sengesett og en boks med hvit ansiktssminke, i tillegg til enda en sort rose (har tre roser fra før som alerede er tatt bilde av).


Boksen koster cirka en hundrelapp. Ops: Er veldig lett oppbrukt.


Dyne og putetrekk med exorsisme-motiv, det røde lakenet underst er ikke med i pakken, det hadde jeg fra før.


Kopp nummer 1. 🙂


Kopp nummer 2. 🙂


Kopp nummer 3 🙂

Hva syns dere? Jeg må ærlig innrømme at jeg ELSKER det, ellers hadde jeg heller ikke bestilt tingene. Hehe.

Forresten, ukens vits:
Hva er dystert, mørkt og ubehagelig gult?

Svar: En emo i gul joggedress… Blæh…

En siste ting, til dere som enda ikke har sett videobloggen jeg spilte inn i natt på tull om leverpostei, ta en titt på den nå! ved å trykke her! 😀


Forresten, se hva jeg fant i natt. Marilyn Manson er endelig ute med ny låt og musikkvideo “Born villain”, merk dere at dette er den veldig sensurerte versionen, den usensurerte videoen får jeg ikke lagt inn på bloggen, så den må dere eventuelt søke på selv.

Da vil jeg ønske alle sammen en finfin fredagskveld videre, ta godt vare på dere selv og de dere har av nærme venner og familie. De rundt deg er det beste du kan ha i verden! Stor klem til alle som vil ha! <3

VI BLOGGES!

11 kommentarer
    1. That bitch ate my cookies?: Hei og takk for nok en hyggelig kommentar. Ja, du har helt rett. Jeg angrer selv litt på at jeg lot det “gå utover” øyenbrynene mine da det ene bildet ble tatt i går, sammen med leverpostei-bildene som du kan se på innlegget mitt før dette.

      Ble litt for overivrig og spontan, neste gang skal jeg forsøke å ikke kline over øyenbrynene 😉
      Ønsker deg en fin fredagskveld videre! 🙂

    2. heihei, elsker victoria frances koppene 🙂 men er du sikker på at du bruker pudderet riktig? hadde en slik boks en gang og den varte i et år.

    3. Mira`s Gotiske Verden: Tusen takk, hver 14 mandag hvor jeg får lønn handler jeg gjerne inn nye ting til hybelen min, og også klær og slik. Hadde vært skikkelig flott nok en gang med et besøk fra deg en gang, den lille hybelen jeg har nå skal bli veldig gothisk, mystisk og særegen etterhvert! 🙂

      Hvilken video sikter du til? Manson-videoen jeg har linket til, eller den Leverpostei-filmen jeg laget i går? 🙂

      Masse gode, varme klemmer fra meg til deg 🙂 Glad i deg <3

    4. Victoria Francès…. AWESOME!!!!!!!!! gotta love her art!!! I like her soooo bad… eg har til & me tatovert eina bilde hennas på låre hehehe.. Kule oppgradering på bloggen by the way! Stay goth.. d e d einaste så e flott..!!! ( iche min beste poesi , men okai hehe ) Go’ helg t deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg