HEIT! Eller kanskje ikke…? Uansett da, RANDOM!

Først av alt vil jeg tusen ganger takke alle som kommenterte det innlegget jeg skrev i går.
Fikk veldig koselige, hyggelige og varme tilbakemelding, og det setter jeg stor pris på.
Så håper jeg bare at flere her i verden fant noe i det innlegget som kanskje kunne ha hjulpet, eller kan hjelpe i en eller annen vanskelig situasjon senere i livet. Som sagt, jeg hater at folk har det vanskelig uansett sak, tema og grunn!
For dere som lurer på hvilket innlegg jeg sikter til så er det dette her!

I dag har jeg gjort noe jeg ikke gjør så alt for ofte, nemlig videoblogge. Så jepp, uten sminke, uten vett, og alt for lite fett så har jeg laget denne videoen i dag:

Apropo de fem bloggene jeg varmt, hellig, og deilig ambefaler dere på slutten, så skal det sies at jeg skulle så veldig gjerne nevnt så utrolig mange til! Er så mange gode blogger her i verden, som fortjener å bli sett og lest av så mange flere øyer her i verden!

Men de fem bloggene som jeg ambefaler helt på slutten etter at jeg er ferdig med “saken” i videoen, er altså de 5 bloggene jeg er innom og leser på mest for tiden, mine 5 favoritter uten tvil! 🙂


HEIT ELLER IKKE HEIT!?!?!?
Tenkte jeg skulle slenge meg på den “hot or not”-bølgen for en gangs skyld, i frykt for å drykne riktignok, jeg er ingengod svømmer. Personlig er jeg ikke så glad i bølger, blir syk, kald og uvel av det så derfor foretrekker jeg som regel varme, så lenge det ikke KOKER OVVEEEEEERRR!

Så jeg stiller dere følgende spørsmål; hva slags “forhold” (forhåpentlig har de færreste et forhold med den) har dere til SOOOLAAAA, levende lys, det åpne hav, og RUNNEEEE RUDDDBBBEEERG?:-)


HOT?…. OR NOT?


HOT?…. OR NOT?


HOT?… OR NOT?


HOT?… OR JUST PILF?

Oioioi, dæven steike (dæfinnitivt HOT), nå har jeg fått sansen for denne bølgen, og jeg har ikke druknet enda!
Slenger på to til jeg før jeg gir meg (slapp av, dere blir ikke kvitt meg, sikter kun til dette innlegget)!
Hva synes folket om………. *trommevirvel*****
.
.
.
.
.
.
.
.
:
.
.
.
.
.
.
*trommevirvel*
.
.
.
.
.
.
.
DORULL-NISSER OG HAGENISSER?! :-D:

HOT?… OR NOT?


HOT?… OR NOT?

Ok, ble nok noe useriøst og lite menigsfylt akkurat dette innlegget.
Skal ærlig innrømme at jeg trenger å få tiden til å gå nå, sitter og venter på at klokken skal gå litt fortere, er så og si noen jeg grugleder meg veldig til senere i kveld, mest glede meg til.

Ønsker alle sammen en veldig fin og god torsdagskveld videre.
Ta godt vare på de dere har rundt dere av venner og familie. Har du noe uoppgjort? IKKE VENT! DO IT NOW!

Vi blogges!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

7 kommentarer
    1. åhhh! jeg har lest bloggen din en god stund nå og jeg er så inponert! og jeg lurte bare på om jeg kunne nevne din blogg i min blogg… for jeg vil skrive om mine yndlings blogger… men vil ha tilatelse først…
      men uansett… syns hværtfal du har en utrolig bra blogg og jeg syns du skriver om veldig fasinerende ting 🙂 foresten… utrolig kult med de video-bloggene!! 😀
      Ha en god dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg