VENTING!…

Skal ærlig innrømme at jeg selv syns det er kjedelig å lese om andre som kjeder seg, men siden jeg kjeder meg nå så skal jeg kjede dere med et sånt innlegg. Hehe, men skal prøve å være kort.

Det er fredag, har ingen konkrete avtaler å glede meg til akkurat i dag, eller i morgen for den saks skyld.
Som jeg skrev søndag eller mandag så har jeg bestilt 3 nye t-skjorter, og et par nye sko. Vet nå at den pakken befinner seg i Trondheim, og er jeg heldig så får jeg den i morgen.

Skal snart ut og møte noen i forbinnelse med en eventuell “ny” jobb, vil ikke si noe mer om hvor og hva enda, kommer tilbake med mer info eventuelt litt senere.

Sitter også å venter på et annet møte, som er om noen uker med blant annet NAV, spent på hva slags rettigheter jeg har når det gjelder økomomisk hjelp og slik, med tanke på å flytte alene. For å unngå noe mer mas her hjemme nå så skal jeg ikke gå så mye nærmere på det, men jeg kan trygt si at jeg lengter etter å flytte for meg selv.

Da ønsker jeg alle sammen en kjempegod og fin dag videre 🙂

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

4 kommentarer
    1. Elin Slåen: Tusen, tusen takk igjen Elin. Du skulle bare visst hvor mye dette har gjort med selvtilliten min akkurat nå, i forhold til hvordan den har vært litt tidligere i dag.

      Har som du kanskje alerede har sett skrevet et blogginnlegg hvor jeg nevner denne awarden. Fantastisk snilt av deg, og så glad jeg er for at noen virkelig gidder å innom, og i tillegg liker det jeg publiserer! 🙂
      TAKK ELIN!

      Stor klem fra meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg