“BLODIGE” T-SKJORTER PÅ VEI! :-)

Sitter litt egoististisk i min sorte stol og gleder meg og venter masse til jeg får lønn i morgen, har alerede bestilt enda flere t-skjorter nå, samt et nytt sko par. Som jeg skal betale for når jeg får penger i morgen.

Har valgt å betale med forhåndsmetaling, det vil si, bestillingen er sendt i dag, og da har jeg 3 dager på å overføre en viss sum penger til kontoen deres. Så det vil si at jeg betaler i morgen 🙂

Her er t-skjortene jeg har bestilt til meg selv nå i størrelse XL 🙂





I tillegg har jeg bestilt disse skoene i størrelse 44, som jeg håper passer. Tok den største størrelses-kategorien jeg fant, har litt store føtter (sier vi :p):

Nå vurderer jeg om jeg skal ta å støvsuge rommet mitt gitt, før jeg går ut og møter en god venn av meg i 17-tiden i kveld som jeg skal gå en trimtur med 🙂
Og kanskje jeg også rekker å tegne litt igjen også. Uansett, ønsker dere alle nye og faste lesere en kjempegod dag videre!

VI BLOGGES! 🙂


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

12 kommentarer
    1. Så kule t-shirts…de skulle broren min ha sett:)
      Svar på det du skrev til meg:
      Ja her får jeg så mye rosende ord igjen så jeg får “bakoversveis”:):)
      Men enig…vi elsker goth:)
      Og du fikk meg til å le av “å holde meg i ørene til jeg setter den på igjen” hehehe…:)
      Så masse tuuusen hjertelig takk for alt det flotte du skriver.
      Men du har jo en kjempeflott blogg selv da:):)
      Ha en super søndagskveld til “bestisbloggeren” min:):)Og ønsker deg alt godt også:)
      Masse klemmer tilbake:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Ja, disse er virkelig kule. Gleder meg til jeg mottar de, da kan vi nok regne med at jeg sikkert tar noen bilder av hvordan de ser ut på meg og.

      Så glad for at du setter pris på kommentarene du får av meg, i ny og ne. Liker som sagt før bloggen din kjempegodt! 🙂

    3. sv: Takk det samme 🙂 jaa, er veldig glad i ringene mine, har fler, men hadde det litt travelt når jeg ordna meg i mårrest, har vell rundt 11 jeg pleier og bruke egentlig. Kule tskjorter og sko^^

    4. Jeg må helt beinærlig si at jeg syns du var litt skummel.. men ikke at det nødvendigvis er en negativ ting. Hadde vel kanskje ikke vært så kult for deg om jeg syns du var en fløtepus

    5. Jeg likte skoa, de var tøffe! T-skjortene var ikke så verst de hell, men hadde nok ikke gått i de 🙂
      Sv: Takk takk, selv liker jeg rock som er litt eldre. Derfor lite rock fra år 2000. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg