Victoria Francés-stuff

Nå gjenstår det faktisk bare noen få timer igjen, og så er oktober her nok en gang med alle sine flotte farver, sin mystikk, sitt herlige mørke, og fantastiske særpreg.

Og en del har forandret seg nokså drastisk gjennom årene. Men er det en ting som enda står igjen så er det min forkjærlighet for nettopp denne tiden av året, og alt som hører til. Forelskelsen er nok ikke like overveldende som den en gang var, men den er der. Den er der.

En annen, spennende ting som fremdeles er til stede i mitt liv, ihvertfall til en viss grad, er kunsten til den spanske kunstneren Victoria Francés. HVIS det fremdels er igjen noen av dere som har fulgt denne bloggen siden 2011/12 så husker dere kanskje at det var en tid hvor jeg nett-shoppet nokså masse fra Dragens Hule (på den tiden hvor D,H fortsatt var “best”, og jeg enda var for naiv til å bekymre meg noe særlig for klimaet, men først og fremst heller fokuserte mer på miljøet sånn nå og da..), og da blant annet litt pynt og slik fra nettopp Victoria Francés.

Vel, nå har jeg ikke fått noe nytt siden det siste “se hva jeg har kjøpt fra Dragens Hule DENNE UKEN!”-innlegget fra 2012 eller noe, men jeg tenkte likevel at det kanskje kunne være noen der ute som kunne være litt nysgjerrig på et aldri så lite samleinnlegg over alt jeg fremdeles har valgt å ta vare på. Ja, og hvis dette innlegget faktisk greier å skaffe Victoria Francés et par nye tilhengere, så hadde jo det også bare vært koselig forsåvidt ^^

Fire finfine sofaputer:

Tre flotte kopper:
Skrivebok og blyant (begge meget ubrukt – dessverre!):
Et pennal:

Og sist, men IKKJE minst – en dørposter!:
Ja, det var det som jeg med 100% sikkerhet vet at jeg enda har det. Det er mulig at det er noe jeg har glemt, for da jeg ransøkte huset for fant jeg denne ene blyanten ganske tilfeldig, og den hadde jeg nesten glemt eksisterte i hele tatt. Og når jeg fant den kom jeg på at jeg også har eller har hatt en penn en gang, men den har jeg ikke klart å finne igjen, så mulig den er kastet dessverre.

Mm ja, også er det mulig at jeg i tillegg har hatt en årskalender en gang i tiden, men den har jeg isåfall heller ikke lyktes i å finne igjen.

Forresten: Hvis det nå skulle være noen som også har lyst på et eller annet fra denne meget talentfulle kvinnen så tok jeg meg en liten tur innom Dragens Hule nå – de har IKKE noe liggende på sin side lengre, annet enn en kortstokk. Og jeg sjekke også i de andre norske nettbutikkene jeg kunne tenke meg, og ja..

MEN! – hvis man derimot trykker seg inn på Ebay, ja da finner man faktisk en god del. Så hvis noen skulle ønske seg et eller annet her nå ville ihvertfall jeg ha satset på å handlet litt derifra 😙

Flere som liker Victoria Frances?

Aylar Von Kuklinski

⋅ Bloglovin: fullstendigkaos
⋅ Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
    1. Ja, gleder meg til denne mørke, spooky tiden av året! Det gjør meg i bedre humør.
      Sofaen ble meget fin! Bra plakat også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg