Treghet innad i systemet!

Er ikke akkurat mye fart og spenning her nå. 😒 Enten det dreier seg om det ene eller det andre så går det generelt for treigt.

Som bare det å bestemme seg for hvordan jeg skal fortsette DETTE innlegget er en prosess i seg selv. LOL!

Nå sitter jeg i det minste og skriver på et innlegg. Det tredje denne måneden. Det tredje!.. 😑 greit nok at det er flere grunner til å ikke ta akkurat det så tungt, men jeg hadde likevel håpet på å kunne skvise ut minst det dobbelte innen nå. Har vært ting jeg har vurdert å skrive om, men så har jeg de siste årene fått stadig mer kvaler over det faktum at enkelte mennesker, særlig innad i familien, ofte ser, og innimellom leser det jeg legger ut. I bunn og grunn er det bare meg selv som sensurerer meg, men ja..

Vel, det er ihvertfall én grunn til at jeg ikke er like aktiv lengre, i tillegg til at det generelt skjer jævla lite “om dagen”. “Om dagen” har jeg helst sovet i det siste.

Og om natta har vampyren helst prioritert gaming. Og som nevnt til det kjedsommelige er det noe begrenset hvor mye jeg får å blogge om av det også. Særlig siden jeg fortsatt ikke har planer om å drive noe gaming-blogg. Dog kunne jeg vært flinkere til å skrive anmeldelser igjen.. Både av spill, men også film, serier og bøker.

Noen som vil gjette hvordan det har gått til nå å lese mer forresten? 🤪

2024 skulle liksom bli året jeg skulle ta frem variasjons-krydret igjen. Det kan fortsatt bli sånn, vi er ikke en gang litt halvveis. Men må likevel si at jeg er litt skuffet over meg selv just nu. For særlig de siste ukene har vært heller mono enn stereo.

Én ting er til stadighet veldig-VELDIG sikkert!: alle gode ting er ikke tre!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagramfullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg