TORE RYEN ER ANTIKRIST!!

… planlegging??

… hva i all verden skal man med det?

… jeg mener…

… her bestemmer jeg meg for at jeg skal bruke lørdagen på å game, men hva ender jeg så egentlig opp med?

… vel…

… i stede for å avsløre det skriftlig dere jo ta en aldri så liten titt på det aller siste tillegget til “Aylars videodagbok”!!

… den ligger helt øverst i DETTE innlegget!!

… i tilfelle du ikke har bemerket det …

PS: Jeg mener sånn helt oppriktig at Tore Ryen ER the devil!!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg