Tinnslytte bevis!

I dag har jeg nok en gang en høyst gledelig nyhet å dele med dere!

Per dags har jeg ikke lengre noen koronasymptomer igjen. Tinnitusen i øret har nemlig dratt sin sus. Den kom som nevnt helt på tampen av sykdomskjøret, holdt konsert i venstre øregang i 2-3 døgn, men har det gått et par dager hvor jeg ikke har merket noe som helst, så jeg antar at jeg er heeeelt ferdig finito 😄 – for denne gang!!

Og mens vi er inne på ting som er på tide!
“Bestilte meg” just et nytt honnørbevis da mitt gamle-famle er blitt såååå slitt og jævlig at det ikke ville vært forsvarlig å vise det frem noensteds lengre.. 😜

Stay goreguys and/or goreladies!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
    1. Bare så det er sagt, jeg kommer til å stjele ordet “tinnslytt” og bruke det til mine egne formål.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg