Ting som irriterer meg med Instagram!

Jeg elsker Instagram. Eller ihvertfall så tror jeg at jeg fremdeles gjør det. I løpet av det siste året har jeg nemlig blitt litt i tvil, fordi.. Det har liksom vært så mye rart. Så mange uenigheter, så mange krangler og fighter. Det har vært stunder hvor ting har føltes virkelig ille, og i perioder har jeg tenkt at det beste ville vært om vi bare skilte lag, og gikk hvert for oss – som det gamle rangleparet vi tross alt er.

Men så begynner hjertepumpa å banke for de riktige årsakene igjen. Kjærligheten blomstrer nok en gang opp, og alt er bare Tusenfryd og Drammen. Og jeg kan sitte med denne appen i timevis, bare scrolle i evigheter mens jeg ser og liker på det mine venner, forbilder, enemies og interesser har publisert de siste timene.

Men så omsider. PLUTSELIG er irritasjonen nok en gang et tema, og da setter man roooolig seg ned, og lager en liten video om det:

Hva irriterer DEG med Instagram??

Aylar Von Kuklinski

⋅ Bloglovin: fullstendigkaos
⋅ Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg