Tilbake på Bloglovin!

Som jeg var litt inne på i høst så har Bloglovin (et sted hvor du mer eller mindre kan følge alle slags blogger, så fremt bloggeren selv har registrert bloggen sin der inne) vært ganske trøblete for særlig en rekke blogg.no-bloggere siden i fjor sommer.

Når det kommer til denne bloggen har folk som har valgt å følge meg via dette nettstedet/appen rett og slett ikke fått opp en eneste oppdatering siden 9. juni, men nå.. NÅ ser det E N D E L I G ut til at de månedslange problemene er blitt fikset opp i.

Og ikke en dag for tidlig. Jeg kan simpelthen verken fatte eller begripe hvorfor dette har tatt så sykehus lang tid, men greit. Jeg får ihvertfall være fornøyd med at det ser ut til å være i orden igjen nå.

Så med andre ord – er du en av de som foretrekker å følge blogger inne på Bloglovin, ja så kan nå nok en gang få oppdateringer fra blant annet min blogg ved å trykke her!

Og hvis dere heller foretrekker Facebook eller Instagram så kan dere følge bloggen min her og/eller her!

Ja, så er det vel egentlig bare å gratulere Bloglovin med at de omsider har klart å dra fingrene sine ut av den stadig så ettertraktede ræva.. 😅

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

2 kommentarer
    1. Det er blogg.no som har vært i kontakt med dem etter det jeg har skjønt, og fått orden på dette. Jeg gidder ikke blogglovin mer, ble så lei.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg