Til å drepe for…

Jeg har ikke alltid vært et frokost-vennlig menneske. Det har ofte vært at jeg har skippet det totalt, eller at frokosten har blitt flyttet til lunsj, middag, kvelds – værsågod! 👨‍🍳

Det sies at frokost er det viktigste måltidet, og at selv vi antihelter ikke duger uten.

Jeg har også ofte hørt at frokost er kjedelig. Jeg har ofte vært enig. 🤨 Men som med mye annet er også frokost nettopp det du gjør det til selv.

Frokost må på ingen måte ensbetydende med tørt og kjedelig brød. Det kan være SÅ mye mer. Og i dag akter jeg å avlive alle negative holdninger til frokost noen sinne ved å presentere dere for en variant som simpelthen er til å drepe for! 🩸🍳

Keep it cereal!! 😊🔪

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg