Ikke noe å juble for?!

Livet det leker. Og som med alle gode leker vil man av og til skade seg nå og da, og kjenne at det gjør litt vondt.

Eller vondt er å ta litt hardere i enn strengt talt nødvendig, men på en annen side – jeg leker ikke blogg! Saken er den at ting står for det meste veldig greit til. MEN jeg har for tiden litt vondt i munn. 😥 Og døgnryt… men den har dere sikkert lest mer enn nok om fra før.. 😝

Dette er heller ikke på noen som helst måte første gang jeg kjenner litt ubehag i kjeft og (tann)kjøtt. Men det er en grei stund siden sist. For jeg har vanligvis klart å holde meg rimelig sunn det siste året, vel, vanligvis.

Jeg er som kjent ikke alltid like flink til å bare la ting ligge. Dette gjelder både fysisk og mentalt. “Her om dagen” var jeg innom Kiwi hvor de har en sånn “Jubelpakke” til 70 kroner. 4 x 5 is til sammen. Dette kjøpet har siden resultert i at jeg har tatt meg en til tre is hver dag den siste uken. Og attpå til var det “lørdag” både fredag.. og lørdag.. sååå ja. 😅

Men NÅ er jeg fast bestemt på å stramme inn igjen. For selv om det ikke gjør noe vondt, så kjenner jeg likevel et lite ubehag nå og da – ved tannpuss og div måltider. Så er jeg på ingen måte keen på at dette skal utvikle seg til noe verre. Jeg har i så mange år fått så mye gode ord inne på tannlegekontoret at det ikke har vært langt fra at tannlegen har bøyd seg ned, og spurt om jeg ikke vil borre i et og annet jeg også. En meget hyggelig tradisjon jeg ikke ønsker å bryte med det første.

Så nå er det bare å ta meg sammen først som sist – så kan det hende at jeg får borret litt en dag jeg også. Aaaaaaaah!! Nå har jeg vært for singel litt for lenge merker jeg.. 🤪

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg