INVITERT TIL SEXTREFF? – 7 (mer eller mindre) TABULAGTE DRØMMER

Jeg tror ALLE mer eller mindre har noe man drømmer om som man ikke nødvendigvis tør å snakke så høyt om i frykt for å bli dømt av omverden da drømmene kanskje kan anses som litt morbide, perverse, vulgære eller rett og slett veldig sære. Jeg vet ihvertfall at jeg har et og annet i tankene, og jeg er ikke spesielt redd for å snakke litt om de (selv om nr. 3 har ført til en helt egen warning-plakat i starten av videoen….). 🙃

Hva er deres tabulagte drømmer? 😉

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: Fullstendigkaos
Facebook:
aylarvonkaos

Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer
    1. Jeg bare elsker ærligheten din, nakenheten å ironien i bloggen din 😁 Er stor fan 🎉
      Har du snap ? 😁

      1. Litt usikker nå på om denne kommentaren er ekte eller ei siden den har blitt postet i tre forskjellige innlegg med kun litt variasjon, men ja jeg har snap: aylarkuklinski

    2. Oi beklager, trodde det klikka, fordi det kom opp errorside når jeg skulle legge inn kommentar, så trodde ikke det funka 😂

      1. Ikke noe å beklage. Nå vet du at det funket, og jeg skjønner nå utifra svaret, og at du faktisk har svart – at du ikke er en “robot” som jeg først trodde da jeg leste kommentarene dine tidligere i dag!

        Kjempehyggelig at du liker bloggen min, og hvis du ikke alt har gjort det er det bare å legge meg til på Snapchat – det er bare hyggelig det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg