Melina Neihansen og hennes to børn!

Næmenn, er det dere som har trykket dere inn igjen. 😅 Og akkurat nå som jeg står her og undrer på hvorfor alle farvene rundt meg har blitt så rare og kornete, jaja, sånn har det blitt. Ingen spøk å være i bloggbransjen.

Dere får stige på da, kanskje bli med meg inn på kjøkkenet en tur. Ja, det minner meg forresten om at jeg har en aldri så liten ting jeg å fortelle dere.

Saken er nemlig den at jeg akkurat har fått meg dame. Ei skikkelig snedig frøken ved navn Melina Neihansen. Ei dame som virkelig ikke kan fordra støv, og tja.. Det er igrunn det jeg forbinder med henne just.nu om jeg skal være dønn ærlig.

Ja, og så har hun et barn, eller to om du vil. Det kommer litt an på øynene som ser. Barna, eller barnet heter ihvertfall Trash og Plasty-C. Så i dag har jeg faktisk blitt både mann og stepappa, igjen – ikke dårlig bare det, si.

Er forresten IKKE sponset av Europris. Så har jeg også det på det rene. Melina syns jeg måtte ha det, så da måtte jeg bare megge meg ned litt og høre på henne først som sist.

Stay goregeous! 🙃

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer

Siste innlegg