Stjernemila

Du har lov til å kalle meg meg Astro, men noe naut er jeg ikke.
Og jeg er utvilsomt litt gal, men jeg heter ikke Akse.

Tikk-takk-tikk-takk – nei, det er ikke jeg som takker.
Tiden går, den gikk, den kommer ikke tilbake.

Hvor ble du av? Hvor tok du av veien?
Hva skjedde med oss? Hva er vi nå?

Jeg husker deg fremdeles, husker du meg?
Jeg husker deg så altfor godt, kan du ikke se?

Det er sikkert på tide å gå videre nå.
Det er på tide. Jeg vet.

Kommer vi til å møtes igjen?
Hvem, hva, hvor – når er vi?

Trist og glad, litt midt i mellom.
Sånn går dagene, og nettene er lange.

Jeg tok deg, din tid – alltid forgitt.
Og jeg tok deg aldri tilbake.

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg