Steike fine gardiner!!

Så.. I dag har det endelig skjedd – JEG har skiftet gardiner!! Og for å si det sånn – det var på HØY, HØY tid. Fordi.. Helt fra jeg kjøpte mine første helt egne gardiner høsten 2011 så har jeg hatt de fire samme sorte, laaaaange gardinene hengende non stop. Jeg har selvfølgelig støvsugd de nå og da, men rens og bytting? Neida..

Det vil si, ikke før nå i dag. Og for å si det sånn – I DAG var faktisk den siste dagen EVER at de gamle, sorte, laaaaaaaaange gardinene skal ha fått lov til å henge hos meg. For så fort jeg har fått sendt de til rens, ja så skal de leveres i en container som eies av Frelsesarmeen. Jeg er nemlig ikke keen på gardiner som er så lange at de går ned til gulvet lengre.

Og jaaaaaaaa, her har dere altså noen bilder av de helt nye gardinene som ble hengt opp i ettermiddag:

Hva syns dere?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

8 kommentarer
      1. Hehe, ihvertfall ikke de single og “ensomme”, si? 😅

        Men ja, nei, jo. Jeg MÅTTE ha nye nå. Var så lei av å stirre på de gamle at jeg holdt på å få helt noia av det, såååå.

        Og takk btw!! ^^

    1. Ja, noen ganger må man bare skifte ting ut. Det ble meget bra! Det er farger jeg også ville valgt. Har hatt de samme gardinene i snart ti år så lurer på om jeg også må gjøre noe, men de jeg har er hvite og man legger ikke så mye merke til dem.

      1. Takk!! Hvite gardiner ja, hmm. For å kunne hatt det selv “måtte” jeg ihvertfall ikke hatt slike hvite, sterile vegger som jeg har i dag, som jeg bare har fordi huseieren min er noe for seg selv..

    2. Hehe..jeg har nettopp bestilt gardiner i nesten samme rødfargen, for jeg ble møkklei dem jeg har. Kjøper billig på salg, og de som henger her, er ikke fargeekte ( bomull). Solen har bleket litt. Da kan Fretex lage kluter av dem snart.
      Dine ser kule ut, black night og bloody mary..eller noe slikt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg