Sol i både hjerte og fisering

Vet dere hva? Livet mitt, det er faktisk fremdeles ikke så alt for verst. Det KAN selvfølgelig ha litt med å gjøre at jeg nå akkurat har fått penger på konto igjen, at jeg akkurat har betalt de få regningene jeg har (husleie + strrrrrrøm), samt overført litt penger til de forskjellige sparekontoene mine og funnet ut at jeg fremdeles har litt jeg kan kose meg med de neste ukene fremover. Men sånn utenom det også: livet mitt er faktisk ikke så alt for verst.

Jeg har sikkert skrevet det før, og jeg vil så gjerne skrive det igjen. 2019 tror jeg til syvende og sist vil ende opp som et av de virkelig bedre årene av mitt liv, so far (butt also your mom). Bare disse tre første månedene har jeg gjort og opplevd nesten mer av positive stuffs enn jeg føler jeg gjorde gjennom hele 2018 til sammen. Og dere: Paradise Hotel er ENDELIG tilbake i tittekassa, og det er faderullan meg ikke lenge til det samme blir et faktum igjen med Game of fucking Thrones også!! Nei, jeg bare sier det jeg. Livet. Er. Kuli. Livet. Er.. IKKE KJEFT!!

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

5 kommentarer
    1. Bra med nye Paradise Hotel episoder, men savner de gamle på Viafree som forsvant 31. August i fjor, de første 7 sesongene lå der i et år før det. Kan hende jeg allerede har sagt det, hvis jeg husker riktig så hadde ikke du noe imot at det gamle ble borte så vi har vel forskjellige meninger der. Drev å tok opp mange av episodene, men startet for sent til å rekke å ta opp alle! Æsj. Ligger litt etter i Game of thrones, har bare sett første sesong.. Så har mye å ta igjen der. Er ganske treg med å se serier generelt. Har aldri fulgt med på Paradise mens det går på TV. bare på Viafree/Viaplay. Nå er fokuset mitt å få tatt opp Farmen-Kjendis episodene, pluss Torpet-Kjendis før det blir borte fra Sumo 31. mars

      1. Hehe.. Jeg drev og recorda en del gamle Cæsar-episoder i fjor vinter, men så stoppet jeg til slutt opp til slutt og tenkte.. “Man kan IKKE ta vare på alt sammen”. Uansett hvor mye man bare ikke vil at ting skal forsvinne etter hvert, så er det dessverre et faktum at ALT skal bort en dag uansett. Så da tenker ihvertfall jeg at det er bedre å heller fokusere på det som er her og nå, og ikke nødvendigvis tviholde sånn på alt det som en gang var.

    2. Ja, det meste går ut på dato etterhvert. Så hvorfor beholde det er jo en måte å tenke på. Men ettersom jeg ikke er så flink til å leve i “nuet” så føler jeg for å ta opp ting. Tok opp alle Farmen episodene fra i fjor høst. Ble nesten ferdig, var på slutten av finaleepisoden når de ble tatt bort haha, så har vel omtrent alt nå. Skal snart begynne på Farmen Kjendis episodene, har frem til 31. mars før Tv2 låser dem vekk i arkivet sitt i Bergen. De har faktisk et sykt system som gjør det mulig for privatpersoner å kjøpe programmer fra arkivet, men hver episode koster 500kr + moms.. så er nok bare å holde seg unna. Er vel en av grunnene til at jeg tar opp så mye. Men drittprogrammer som bare er bortkastet tid gidder jeg ikke å ta opp hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg