Man må søkststate staten..

For en tid dette er å være en kjempeliten, ja nærmest ubetydelig blogger, youtuber, Instagrammer og vær så god i!

De senere årene har den ene etter den andre fra vennegjengen nådd en viss kjentstatus, mens jeg.. nei jeg er overhode ikke bitter.. 😊

Og DET kan jeg godt bevise for dere! For en stund siden slo særlig én Tik Tok-video fra min gode venn Håkon aka. hakonandyou skikkelig an! Den er per nå sett over 442 000 ganger, og det rundt 200 pers som har brukt lyden fra videoen i egne videoer, deriblant oh store lille Aylar Kuklinski – altså en suksess! ⭐️

I videoen oppfordrer Håkon sine fans til å saksøke, ehm.. jeg mener søkstate staten dersom staten har gitt (eller ikke gitt??) deg CP gjennom en test.. Hmm, ja ikke sant. Dere kan se videoen HER!

Nå har gutten blitt stormannsgal, mistet skikkelig fotfestet og åpnet egen merchbutikk. 😳😳 Og hva gjør man egentlig når folk er i ferd med å bli gale? Jo man støtter under galskapen og gjør det man kan for å hause den enda mer opp. Så jeg har investert hele 50 kroner på et klistremerke med sitat fra den overnevnte Tiks Toks-hitten.

I shoppen selger han også bamser, kopper, t-skjorter, puter. Bare for å nevne noe. Vil anbefale dere å sjekke ut kanalen hans HER, og hvorfor ikke ta en titt innom butikken også mens dere er i gang? Det kan gjøres HER!

Så spørs det da om ikke onkel Kuklinski også kommer med noe eget om ikke alt for lenge? Noe må jeg i alle fall gjøre med alle leverposten-lokkene jeg har strikket og sydd de siste 10 årene.. Eller hva sier dere til litt dopapir med den uimotståelige trynefaktoren min på?

Stay tuned! 😎

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg