Små gleder, store smil!

Jo takk som spør! – jeg er fremdeles en ganske enkel person å glede.

Gi meg for all del en suite på Grand, en rolle i «Exit», eller 100K nye følgere enywhere. Jeg hadde (mest sannsynlig) blitt glad for det, men det trengs ikke for å bare trekke opp livsgnisten.

De siste dagene har jeg vært litt oppgitt over at blogg.no har lagt reklamen sin midt inn i hvert enkelte lille blogginnlegg. Jeg har ikke noe issues med at noe legger seg mellom innleggene, men når en eller flere “bokser” er blitt plassert iiiiiiii selve innleggene, og gjerne på et sted som tar deg ekstra ut av leseropplevelsen… 😒

Men NÅ ser det ut til at de har gått tilbake til sånn det var for en stund tilbake. Så det er baaare å krysse marg og bein for at de ikke får et nytt innfall igjen xD

Ja også har jo Instagram ENDELIG innført muligheten for at folk under 10 000 følgere kan dele lenker i stories. Angivelig har noen få utvalgte hatt den luksusen en stund allerede, men jeg fikk den ikke til bords før denne uken.

Ikke så ofte jeg har behov for å dele link på den vanlige profilen, men på blogg-profilen som basically er et sted dere kan holde dere oppdatert på nytt content – ja der har en slik funksjon vært ettertraktet i cirkum to år (altså siden jeg opprettet profilen).

Heller ikke verdens største dealmaker. Men det er nok til å gjøre at jeg smiler litt ekstra ekstra om dagen! Se selv 😁 #sponsbyjordan

Tusen takk til mitt ene forfatter-forbilde og venn Anette Moe som gjorde meg obs på det!!

edit: ser ut til at reklame-delen på blogg fortsatt gjelder på mobil, men ikke pc.

Hvor lite skal til for å glede dere? 😈😇

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer
    1. Den muligheten til å dele link på Instaprofilen har jeg akkurat oppdaget og blitt glad for. Hadde en annen blogg med instakonto før og det var tungt å dele og hele tiden skrive “Link i bio” 🥰

      1. Den «Link i bio»-løsningen er utvilsomt noe unødvendig tungvint ja, og har nok ført til at flere simpelthen bare ikke har giddet å se hva enn vi har ønsket å dele.. 🤭

    2. Ja, små gleder må man ikke glemme! For meg holder det ofte å bare få kastet søppel, høre på bra musikk, sende melding til kamerater, se på morsomme videoer, spise god mat!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg