SLUTT med klær og brodder!!

Virtuelt “gjesteinnlegg:”

God morgen Norge!

Eller.. Vet dere, dette blir den eneste gangen jeg kommer til å korrigere meg selv i dette innlegget, for jeg har faktisk rett i 99 % av det jeg skriver og gjør.

For strengt talt er ikke dette en god morgen. Noen vil kanskje ikke si det er morgen heller, men det er ignorant sagt i forhold til de som bor på andre siden av kloden – altså 97% av verdens befolkning. Dette er fakta jeg har hentet fra en nettside jeg kom over her forleden. Husker ikke helt hvor, men det er ikke viktig. Dere får søke det opp selv om det er så viktig. Jeg er tross alt ikke pappan deres heller.

TA LITT ANSVAR FOR DERE SELV!! Jeg var i en klesforretning i dag for å kjøpe sokker til min venn Aylar da jeg ble tilbudt å kjøpe med noen brodder mens jeg først var der. Stakkar han som sto bak kassa gjorde bare jobben sin, så jeg skal ikke skrive noe mer om han. Men jeg syns likevel det hele er så drøyt at jeg har nesten ikke ord.

Bildet er hentet fra pixabay.com

Jeg telte rolig til ti, og sa nei takk!!!!! Vet dere hvorfor jeg sa det?? Fordi brodder ødelegger samfunnet vårt! Noen tenker kanskje at brodder er noe av det mest uskyldige man kan eie, og noen ytterst få av dere er blitt hjernevasket til å tro at brodder har en praktisk funksjon også. Til dere som tror det – nå må dere faen meg våkne opp altså.. Alt brodder gjør er å sørge for at dere går treigere.

Det hemmer dere, rett og slett. Ja, som jeg skrev i ste.. Det gjør simpelthen at dere går saktere. Faktisk. Ikke hindrer det oss fra å falle på noe såkalt “glatt is” heller. Ja, ikke er det noe særlig glatt engang. Joda, jeg vet at det er noen av dere som innbiller dere det.. Men jeg lover dere – alle tankene om at det innimellom er glatt ute om vinteren er ren og skjær, ondspikket propaganda(!!) fra butikkene for å få dere til å bruke penger dere lett kunne spart, og brukt på noe helt annet.

Jeg skal ikke nekte for at jeg har falt et par ganger opp gjennom på vinterstid. Men det har KUN med at jeg har på meg for mye klær. Og der jobber jeg med meg selv. For det med klær er også bare propaganda fra ende til annen, et sørgelig konsept jeg dessverre ble hjernevasket med fra jeg var pitte liten. Men nå har jeg begynt å innsett at det bare er tull det også, og jeg driver for tiden og avvender meg selv, sånn at jeg forhåpentligvis har sluttet å bruke klær fult og helt innen noen måneder. For verken klær, eller brodder er naturlig!! Det er bare noe tull butikkene har funnet på for å tjene penger på uvitende folks uvitenhet!!

Dette kan kanskje være litt vanskelig for enkelte å tro, men samtlige butikksjefer rundt om kring i verden, også i Norge, er medlem av en stygg, ufin sekt som ikke har noen andre hensikter enn å gjøre sånne som oss lutfattige. Sannheten er at hun hyggelige sjefen på nærbutikken der du holder til er et utspekulert hespetre. En kalkulerende, slem autist.. Og dere vil kanskje ikke tro det, men 83 % av verdens befolkning er faktisk kalkulerende, slemme autister, som holder til i en kjeller, og som jobber med å analysere og spekulere helt vilt på hvordan de kan utrydde oss alle ikke-autister ved å ta fra oss pengene våre på å lure oss til å bruke de opp på idiotiske ting som brodder, klær, hjelmer, kne”beskyttere”.. Ja dere skjønner.

88% av verdens befolkning er det som har autisme. Aylar er en av den veldig beskjedne 2%en som ikke er like ond og kalkulerende. Så akkurat han kan dere stole på nå og da (jeg mener, gutten tror jeg fremdeles på pisset om at både klær og brodder har noe for seg stakkar, og akkurat han har jeg bare ikke hjerte til å skuffe siden jeg vet han har ønsket seg de rosa enhjørning-sokkene på Kubuss så alt for lenge..), og meg MÅ dere stole fullt og helt på – hvis ikke vil det gå dere svært, svært ille.

Så jeg sier det igjen. Ta av dere de dumme broddene. De skviser og ødelegger føttene dere, og bidrar til at føttene deres vil slutte å virke sånn at dere vil havne i rullestol om noen år, samtidig som de gjør at dere GÅR TREIGERE grunnet at de er alllllt for tunge!! Det er på tide at alle sammen skjønner dette, før det er for sent!! Og SLUTT å ta på dere klær. De tynger og hemmer dere de også. Det er disse to tingene i samfunnet vårt, og de UTELUKKENDE som har skylden i at dere faller når det først har blitt vinter.

Ja, greit.. Noen vil sikkert klare å falle og slå seg forderva uansett. Men dette er noen stakkars ulykkesfugler som lever på lånt tid uansett. Og akkurat disse menneskene gjør det ikke så mye om bare holder seg gjemme og lar oss andre mer vanlige mennesker få leve i fred, UTEN å måtte leve i frykt for hva deres uheldige vesen kan klare å gjøre. Som han idioten av en snekker som klarte å skjære seg i tommelen i dag morges sånn at jeg som ikke tåler blod så godt svimte av på vei til jobben, og derfor ikke rakk å stikke innom Elleven7 for en kopp kaffe, men heller måtte nøye meg med den sure kaffen på jobben.. Må den snekkeren (som bare gjorde jobben sin, og ikke kan noe for sin medfødte klumskap), og alle andre kløner der ute snart få et piano i hodet sånn at alle vi andre kan leve livene våre i ro og fred.

Med vennlig hilsen
deres store og allvitende
Farri Jappesønn <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg