SKITEKKEL “milkshake” + shaver ene øyebrynet som straff?!

Jeg har lenge vært litt rastløs over det faktum at youtuben min har vært såpass “snill” de siste par årene.

Utfordringer hvor jeg har fått brynt på det litt ekle, vonde og ubehagelige har stadig tilhørt det mer sjeldne, og det er jo synd?

NÅ har jeg tenkt å vekke denne sjangeren litt til live igjen med en passe ekkel “milkshake” bestående av ingredienser som tørr kaffe, tannkrem, gelépulver, chilisaus og MELK!! – og uten å spoile for mye utover bordkanten kan jeg allerede røpe at dette ikke akkurat ble en særlig mild prøvelse for mine smaksløker.. 😝

Ja… Så er det en viss elefant i rommet som virkelig trenger litt luft her nå.

Det er ikke akkurat slik at jeg har imponert stort når jeg har gjort lignende challenges tidligere. Det har som oftest endt med at jeg har gitt opp før glasset har vært tømt, og det meste jeg har fått i munn har stort sett bare blitt spyttet ut igjen.

Så for å unngå en reprise av den slags feighet trengte jeg å motivere meg med en potensiell straff denne runden. Jeg ble simpelthen nødt til å shave vekk det ene øyebrynet… HVIS jeg ikke klarer challengen!

… så hvem vet egentlig? Er bildet ovenfor bare nok et resultat av photoshop?? Eller har jeg rett og slett måtte shavet meg på ekte denne gangen? “Se hva som skjer”… 🥺

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

3 kommentarer
    1. For en gang skyld fikk jeg litt ekstra ubehagelig følelse når jeg så at videoen var 15 minutter lang, med tanke på denne noe spesielle “trylledrikken”. Håper ikke jeg får mareritt av å ha sett det. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg