Rosavarer som varer?

I en finunderlig evighet har jeg hatt rosa vannkoker på ønskehandle-listen min. Og selv om jeg som vanlig ikke egentlig har råd endte jeg likefult opp med å bestille meg en forrige uke. Og jeg la like greit ved en brødrister av samme merke og farve mens jeg var så godt i gang.

Og det ble ikke en alt for billig affære skal dere vite! 3600 kr kostet det meg totalt.  Så nå har disse skjønne barna mine det ved å holde seg i livet lengre enn jeg frykter de kan gjøre basert på div internett-kommentarer bestiss-venninna mi fortalte meg om her for leden. Ryktene skal nemlig ha det til at dette er mer merke-produkter enn hvitevarer som heller varer og varer i en lengre årrekke.

Men på en annen side er det mulig Smeg har forbedret seg med årene. Enn så lenge er jeg i hvertfall strålende fornøyd 🤩 De passer veldig godt inn i mitt stadig mer feminine, rosa hjem – og jeg skal elske og være trofast mot de begge til døden skiller oss ad.

Stay goregeous! 💖

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg