Rosa jernteppe

Ja, her sitter jeg altså på ny
i sofakroken med litt tastaturbly

Klar for å skape noe gøyalt og villt rart
men hodet mitt nå, ja det føles litt smalt

Burde jeg skape enda en oppfølger mon tro?
“Kjære Leverpostei-boks”, volum 102?

Eller skal jeg gå for noe litt mer trendy?
“Si eller spis det” med min gode venn Lilly?

Æh, eller hva med at jeg bare gir meg nå?
statistikkene er jo ikke vanskelig å forstå

Over 10 år på Youtube, og hva har jeg klart?
snart 300 følgere – gud, hva gjør jeg så galt?

Okei greit, så er jeg verken så stor eller kjent
ikke er jeg Agnetesh, og heller ikke Clark Kent

Alt i alt så er det noe annet som virkelig teller
det innså jeg nå blant min hjernes lange feller

Så lenge jeg selv anser mine påfunn som gøy
får det bare være at resten ser meg “for drøy”

Og hei, der fikk jeg inspirasjon til nytt materiale
mine tanker just nu – ja, de har vel sitt potensiale

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg