Ikke ny, men ny sofa!

En forandring kommer sjeldent alene – i dag var det sofakroken sin tur til å gå gjennom en aldri så liten total make up-breake up!!

Jeg har ganske enkelt vært inne på Finn og kjøpt meg “ny” sofa.😄  Ikke at det er noe galt med den gamle, men jeg har hatt den i 9 år.. og med tanke på at den går ganske så i ett med alt det hvite og bedge med leiligheten så bare “måtte” jeg gjøre noen endringer.

I dag kom den, og jeg er fornøyd! Drømmesofaen ser riktignok knasjrosa ut, men jeg merker at jeg må være litt varsom før jeg faktisk bruker opp alle drømmene mine nå 🤭

Hva syns dere? Som sagt så er jeg ikke urimelig misfornøyd selv. Okei, den er kanskje ikke rosa, men dette er utvilsomt en oppgradering fra hva jeg har hatt siden august-ish 2012.

APROPOS DEN GAMLE SOFAEN!! Skulle noen være interessert kan jeg meddele at den ligger ute på Finn (LINK!) i skrivende stund. 😊 Så det er baaare å ta kontakt der – hvis noen har lyst til å overta.

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg