“Raise The Red Flag” (MAXi singelen)!

Like syk som..
Dagen i dag er en dag jeg ikke helt hadde trodd skulle ankomme.

For det første skulle jeg egentlig vært i Oslo fra og med i går. Det kan jeg melde at jeg ikke er!.. 🙄 Lørdag kveld begynte det å klø litt i halsen. Det i seg selv var ikke nok til å avbestille noe tur da det har skjedd tidligere at kroppens orkester har spilt en svak, falsk fanfare som har gått over etter maks et døgn. Dessverre har orkesterets medlemmer bare blitt flere. Det er nå blitt onsdag, og konserten har ikke sett sine endenoter.

Så noe Oslotur ble det altså ikke denne uken likevel. Veldig irriterende, for jeg hadde planene klare, og jeg hadde lykkes i å avtale både sted og tid med de fleste favorittindividene mine der nede. 💜 Ja og de 4400 kronene jeg på forhånd hadde betalt på tog og hotell får jeg ikke igjen……. 💀 men!.. hvis jeg slår sammen det lille som er igjen på reise/ tur-kontoen med det jeg har på hobby-kontoen – som egentlig skulle gå til kjøp av 4K-tv (som jeg har vurdert å kjøpe på tilbud flere ganger de siste årene, men aldri slått til på fordi jeg i siste liten alltid har tenkt at jeg IKKE “trenger det”) – ja så skal jeg nok få til en Oslo-tur om ikke mange ukene likevel! 😁 Håper bare jeg har like flaks denne gangen med når de forskjellige måtte ha anledning!!

Dette har ALDRI skjedd meg før!! Jeg har aldri måtte kansellere noen tur noen gang! Og jeg blir så og si aldri syk! Derfor har jeg heller ikke sett noe særlig vits i å betale noen hundrelapper ekstra for “gratis avbestilling”. Og tatt i betraktning de pengene jeg har spart opp gjennom på å tenke sånn så er jeg usikker på om denne uheldige “hendelsen” vil forandre stort på det fremover. Kan hende jeg tar det med annen hver gang eller noe.. time.. will.. show.

«Raise The Red Flag»!!

En annen ting som føles ekstraordinært med denne dagen er at da jeg åpnet postkassa i formiddag så lå det faen meg en helt ny Marilyn Manson-cd og ventet på meg!! 😍 Og med ny så mener jeg NY i alle varianter dette ordet kan tolkes.

Etter de horrible anklagelsene som ble kastet mot Mansons rygg fra blant andre Evan Rachel Wood for noen år tilbake, som igjen bidro til at han mistet en rekke jobber, og det som verre måtte være, så var jeg i en tid redd for at det aldri ville komme noe nytt fra han igjen. Og det virker som langt flere med meg delte følgende oppfattelse: Marilyn Manson er kansellert!

Men etter alle disse årene burde vi visst bedre. Marilyn Manson er en mann med dobbel M det ikke går an å kansellere!! 🔥🖤 Tidligere i år ble det kjent at plateselskapet Nuclear Blast har tatt han inn i varmen, noe som er en BIG JÆVLA DEAL, for NB er et selskap som huser STORE, STORE NAVN!!

Per nå har han sluppet to låter siden “gjenoppstandelsen”, som alle med nett kan høre på. Eller tre, hvis vi tar med den siste låta på den fysiske maxi singelen jeg fikk i dag. En låt som faktisk kun kan høres lovlig per nå om man er en av de 3000 som rakk å kjøpe den før plata ble utsolgt etter bare 12 timer.

«Raise The Red Flag» og «As Sick As The Secrets Within» har vært tilgjengelig her og der i noen uker nå, mens «Front Toward Enemy» må man som nevnt ha denne fysiske cden for å høre for øreblikket. Igjen – lovlig.

Jeg er sykt fornøyd med disse utgivelsene! 😃 Vi snakker det råeste “comebacket” jeg noen sinne har vært vitne til!!!! Jeg var og er veldig, veldig glad i det forrige albumet som kom i 2020, «We Are Chaos». Er i hvertfall fem låter fra det albumet som ble blant mine topp 10 mest spilte på Spotify to år på rad. 😎 Men selv om jeg likte «We Are Chaos» som må sies å være det mest svigermor-vennlige albumet ever, så har jeg savnet litt en mer hardcore Manson de siste årene. Og DET ønsket har jeg og mange andre fått oppfylt nå.

Mannen ser 20 år yngre ut enn han gjorde for bare 2-3 år siden, og han opptrer også langt bedre live i dag enn han gjorde sist i 2019.

Og ja.. om det skulle herske noe som helst tvil; De to låtene som er mulig å strømme per nå MÅ bare høres altså!! 🤘

As Sick As The Secrets Within:


Raise The Red Flag:


Stay goregeous! 😈

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer

    1. Kult at han er «tilbake», låtene er greie nok, men holder meg fremdeles til 1995-2005 era. Mechanical Animals er «mitt» album 😜👍🏾🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg