“Skummelt” diabetes-parteh!!

Da var vi omsider kommet halvveis denne måneden til en av de datoene i året jeg ser aller mest frem til.. Ah nei, ikke 24. desember, fordi.. Vi er faktisk ikke i desember-måned riiiiiiiktig enda, og 16 x 2-ish er tro det eller ei ikke 24!!! 🤔 Ja, og så er det vel ingen som egentlig helt oppriktig bryr seg, og gleder seg til jul lengre, er det det da?

Jo, ja, nei, altså. Det er selvfølgelig den 31. oktober jeg stadig sikter til, og sikter meg mot nå. Man SKULLE kanskje tro at dette skyldes at superkjente individer som Larry Mullen, Zaha Hadid, Dick Francis og Sigurd Moen har bursdag nettopp denne dagen, eller at det har noe med at Peru ble medlem av FN da i 1945. Og så kan man selvfølgelig friste seg til å være litt kødden i to sekunder og foreslå at det har noe med Halloween å gjøre?!

Men bare LOL – hva tror dere om meg egentlig?

Grunnen til at jeg ser frem til den 31. er utelukkende for at da kan jeg omsider fråtse meg i det lille godteriet jeg har kjøpt fra Party King denne uka!!

Men ja, neeeei.. Selv om jeg altså har fått alt dette snopet i dag må jeg pent vente til 31. oktober til jeg kan spise noe som helst av det. Tvangstanker er tross alt til for å adlydes. Tvangstanker er dine beste venner. Tvangstanken er roten til all verdens lykke. Tvangstanker er fiiiiiiint.

Etc.
Etc..
Etc…

Så inntil videre…

God helg alle samlet!! 😶

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer
      1. Har planer om å gjøre litt ut av dagen eller dagene før. Tenker å lage en del installasjoner i hagen, men får se hva vi rekker og hvor skummelt vi skal ha det. Blir ihvertfall heksering, gravplass, glødende kull, ekle figurer og halloween musikk. Planen er at de som evt kommer innom i år skal få godteriet ute i hagen etter en runde i Halloweenhagen. Det er så gøy å ta litt av 🙂 Digger Halloween!

    1. Ikke mye som er bedre enn Halloween! Elsker stemningen med alt spooky. Skulle ønske det varte lenger! De Kinder Buenoene er såå gode! Har fortsatt litt igjen fra ifjor… hehe, var stor pakke jeg kjøpte da. Tvangstanker passer godt på meg føler jeg! Ellers blir det fort rot og ubehag!
      Ja, lukk den skapdøren, og bare våg å åpne den igjen før 31….. hehehe.

      1. Vel, det er jo som du sa den 31. oktober som er dagen, etter det varer det ikke lenge før Halloween blir lagt på hylla, ute ihvertfall! Ja, jeg vil ha Halloween så ofte jeg kan.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg