Pale, bright and dark

Idet nye spor stadig blir til slår det meg mer og mer hvor heldig jeg på sett og vis var den gangen bekymringene og problemene som blåste rundt meg var lokale. Så lokale at de i bunn og grunn handlet om meg selv, for det meste. Det ironiske er at jeg har det mye bedre per i dag enn veldig mange andre perioder i livet. Og psykisk helse – som først og fremst har vært min sterkeste motvind og tøffeste motbakke – skal man så absolutt ikke kimse av, eller ta for gitt.

Men «den gang da» var det i det minste så mye jeg kunne gjøre for at det faktisk ville blitt mye bedre. 🙃 Igjen – når man virkelig er fanget i det er det mildt sagt mye lettere skrevet enn faktisk gjort, misforstå meg ikke der!! Men de siste 3 årene; først en epidemi som er som tatt ut fra en kjip katastrofe-film, og nå tidenes mest unødvendige WTFf(!!)-krig i Europa, som tatt fra annen en kjip film.. jeg savner rett og slett da bekymringene mine kinda var mer innen for min egen rekkevidde. Jeg savner mer av det jeg faktisk kunne gjøre noe med og “avslutte”, samtidig som virkelig håper at verden snart får mindre av.. alt det faenskapet verden i bunn og grunn har dreid seg om “i det siste”.

Stay goregeous! 💙💛

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

4 kommentarer
    1. Veldig enig med deg. Egne, lokale problemer kan man i det minste gjøre noe med… Orker ikke lese og se FOR mye om krigen nå, blir bare deppa, UTEN å få gjort noe… 😛

      1. Føles så meningsløst.. og jo flere bilder jeg ser av Putin nå.. eller utsagn og trusler.. jo mer bare vokser hatet mitt mot den ekle, selvtilfredse.. ah!! 🥲

    2. Så er det vondt å se den behandlingen vanlige menige mennesker med russisk bakgrunn her i Norge får. Barn på alt fra barneskole til videregående som opplever å få slengt stygge kommentarer etter seg, og bemerkninger som «reis tilbake dit du kommer fra». Det er synd i den vanlige russer, de er ofre for en diktator som er selektiv med hva slags informasjon befolkningen får og som har kontroll på mediene. Det er nok dessverre mange som er hjernevasket også. Vi må huske at det er Putin og hans regime som er skurkene, ikke den vanlige menige russer. De lider også under diktaturet.

      1. Yes.. 😔 akkurat som da folk med asiatisk utseende ble hetset og plaget da koronaen fra Kina kom er det nå russere over hele verden som blir trakkasert og plaget bare fordi en veldig liten gruppe med alt for stor makt i Russland begår noen grusomme handlinger mot Ukraina.. 😞

        Trist at enkelte skal være så korte, og stadig gå etter hele folkeslag, grupper og raser kun pga feil en veldig liten del av de gjør..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg