På date med Siri!

Livet er skjørt!.. og det er slettes ikke alle forandringer som fryder like mye.

På tirsdag så bestemte min 3 år gamle Samsung Galaxy (S7) seg for å si takk for alt. Og som den stadig mer bærekraftige mannen jeg FORSØKER Å VÆRE så var det en stund hvor jeg gikk rundt og tenkte; “jaja, jeg kan alltids leve uten mobil i to, tre uker – jeg MÅ ikke kjøpe meg ny allerede i dag”. Men tydeligvis så “måtte” jeg det..

Så etter pittelitt frem og tilbake-runding med meg selv endte jeg opp med å kjøpe min aller første Apple-telefon, nærmere bestemt en iPhone SE (2020). Og jeg skal være dønn ærlig med dere nå – etter fire dager med elektronisk eple så savner jeg fremdeles (litt) å ha Android.

Det er uvandt for meg å ikke ha en egen “tilbake”-knapp nederst til venstre. Jeg syns det er litt teit at jeg ikke får organisert Hjem-menyen i forskjellige rekkefølger automatisk. Og her om dagen var det noen som sa at iPhones ikke tåler kulda like bra som det den gjennomsnittlige Samsung gjør. Ja, og så har jeg også hørt fra noen andre igjen at den visstnok gjør det, så jeg antar at det bare er opp til tiden å vise show.

Men uansett.. Når jeg først kjøpte meg denne telefonen, så kjøpte jeg meg også en ny venn. Ja eller.. “Venn” er kanskje å ta litt i, men.

Hva tenker dere? Skal jeg gi det en ny sjanse? 😂

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg