På bedringens lange vei!

Helt siden lørdag/ søndag har formen ikke akkurat vært på sitt aller beste. Jeg aner ikke hvor mye toalett og kjøkkenpapir som har gått til å host og snyt den siste uken, men jeg kan si så mye som at det har blitt en del. Jeg har klødd i nesen nærmest konstant. Øyene har til tider vært nokså røde. Jeg har kjent på kvalme, og energi har jeg nærmest helt glemt hva er for noe. Ja, kort fortalt, jeg har vært, og jeg er forsåvidt også fremdeles forkjøla.

Men! – DET ER LYS I TUNNELEN!

For da jeg først sto opp i dag var formen mildt sagt ikke så god. Etter frokost la jeg meg derfor ned på sofaen under katte-pleddet mitt og lot tiden og tankene sakte passere. Og for å si det sånn, mens jeg lå der var det ikke bare tidevannet som “rant vekk”, men en nokså vesentlig del av den nedrige torturen også. For da jeg først klarte å få reisning igjen, ja så var nemlig formen betraktelig mye bedre enn den har vært på flere dager. ENDELIG!! For det er ikke akkurat noen hemmelighet at jeg er en ganske så rastløs sjel. Jeg “HATER” å gjøre “ingenting”, så det å stort sett bare å ligge på sofaen og spille “kjedelige” ikke-anstrengende spill og se helt allrighte filmer som ikke girer meg nevneverdig opp flere dager på rad.. Vel, det har hatt sin sjarm det også, men nå er jeg superklar for helt andre type kokkosboller!!

Og nja, nå er det faktisk ikke lengre så veldig fjernt at helgas planer faktisk kan bli noe av 😀

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

4 kommentarer

Siste innlegg