Overnatter på badet!

Har en stund vurdert om jeg skal overnatte på badet. Jeg har så lenge jeg kan huske elsket mørke rom helt uten vinduer, en luksus jeg ikke har hatt på over 10 år – før nå helt nylig.

Og når en anledning byr seg frem, ja så er det ingen grunn til å ikke gripe tak i den! 😙 Så kan man i ettertid spørre seg.. “Var det verdt det?”.

Men det vet man jo ikke for sikkert, før en faktisk har prøvd.

Forslag til andre overnatting-“stunts” jeg kan teste ut? ^^

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

3 kommentarer
      1. Hvordan gikk det? Dette er noe jeg snakket mye om å gjøre for en del år siden, men som jeg foreløpig ikke har turt da jeg er litt redd for hva enkelte folk rundt kan finne på 😅

    1. Haha.. var på haiketur fra Trondheim til København sammen med en kompis. Det ble mørkt og natt og vi fant en gressplen hvor vi rullet ut soveposene. Vi våknet til masse trafikk og støy da det viste seg at plenen var ei rundkjøring.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg