One shot only-challenge

I dag ble enda en sånn dag hvor jeg ikke hadde noe planlagt. Jeg har tatt ting for det meste som de kom, rett og slett.

I ettermiddag (eller skal vi si.. etterfrokost?) bestemte jeg meg for å smøre på meg solkrem og gå meg en tur. På turen bestemte jeg meg for å gi meg selv en liten utfordring som består av følgende regler:

  1. Jeg kan ta så mange bilder jeg vil, men kun ET eneste forsøk per motiv/gjenstand. Blir første knips uskarp, eller “dårlig” av andre grunner måtte jeg bare godta det og gå videre til neste.

Og tja. Det var igrunn den eneste regelen jeg gikk etter. Jeg skal innrømme at jeg har beskåret de litt, og skrudd opp farvene, men bortsett fra det så har jeg ikke redigert noe noe mer. Selv den “utbrent”-introen jeg vanligvis pleier å legge til har jeg droppet nå.

Helt til slutt vil jeg veldig gjerne utfordre de av dere som vil prøve dere på det samme til å, vel.. Prøve på det samme. Ta bilder av hva dere vil, men hver ærlig mot dere selv og følgerne deres, og bruk kun det FØRSTE bildet dere tok av de og de tingene/gjenstandene.

Og tips meg gjerne i kommentarfeltet eller noe hvis dere bestemmer dere for å prøve ut dette! ^^

Stay goregeous! 🖤

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg