Oslo eller Bergen??

I sommer skulle jeg virkelig ha reist et eller annet sted. Det var et mål jeg hadde satt meg tidligere i vår, et mål som jeg nå kinda ikke anser som gjennomført. Og grunnen til det er både enkel og komplisert: Meg.

Men i løpet av høsten så SKAL jeg virkelig ut på tur igjen, jeg bare skal, skal, SKAL!! Og selv om jeg har veldig lyst til å vende nesa ned mot Bergen igjen, ja så skal det sies at jeg også har tenkt en hel del på om jeg i stede skulle tatt meg en tur til Oslo nå. Fordi at Bergen har jeg jo dratt til 2-3 ganger på rad nå når jeg først har dratt noe sted mer enn som bare en liten dagstur. Bergen føler jeg meg såpass trygg på sånn med tanke på at jeg vil klare å finne frem til rett buss på tur hjem igjen, og 2019 skulle jo være det året hvor jeg virkelig skulle få utfordret meg en del ekstra..

Ja, så er det forsåvidt en ting til som har holdt meg litt unna Oslo en stund nå, noe som har gjort det lettere å heller bare reise til Bergen enda en gang, for så enda en gang til, også enda en gang. Og det er at i Bergen har jeg ikke noe særlig med folk jeg virkelig ikke er så keen på å treffe. Eller, okei – det er forsåvidt to “spøkelser” fra fortiden min jeg ikke er SÅ gira på å møte på der også.. Mens i Oslo er det derimot – hakket mer anstrengt. Ingen jeg er direkte redd for, DET må sies, men.. Ja, jeg tror ikke jeg skal gå særlig dypere innpå dette, her inne.

Men ja, igjen. Når alt kommer til alt er vel dette bare enda en god grunn til at Oslo faktisk burde vært det stedet jeg bør ha som mitt neste reisemål nå, for skal først 2019 være “utfordringens år”, ja så burde jeg slutte å la slike ting hindre meg fra å gjøre ting jeg i bunn og grunn har ganske lyst til å få til!

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

6 kommentarer
    1. 69% autistisk 🤩
      Jeg kaller meg 69% SCUM (society can’t understand me)

      Oslo eller Bergen?
      Du har jo skrevet svaret i teksten selv jævla click bait haha

    2. Har du sagt A, så må du bare gi oss B, Kuklinski.. – Hva, -eller jeg vil vel heller tro det dreier seg om HVEM faen er det du har klart å terge på deg såpass at tanken på å møte de er så klein at du unngår landets hovedstad pga den mikroskopiske muligheten som finnes for å møte på de her?? (hahaha)

    3. Har du vært i Oslo før? Er ganske “fargerik” by. De forskjellige bydelene har utrolig forskjellig atmosfære. Så anbefaler å ta en tur. Håper ikke det er meg du er litt “engstelig” for å møte på. Men har vært anonym her så langt. Så hvis jeg ser deg kommer jeg ikke til å ta kontakt slik ting er nå. Men Oslo er stor nok til at den muligheten er svært liten. Men er mye interessant å se i Oslo. T-banen er også fin å prøve. Mange kule stasjoner.

      1. Ja, en gang, men da var jeg bare 13 eller noe sånt, så en liten stund siden med andre ord. Og nei, det er ikke deg jeg er litt mindre gira på å “støte på”, hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg