OSLO BABY, OSLOOO!!!!!

Da var Oslo-turen min omsider over for denne gang – og for et nifst, men samtidig GØYALT eventyr det har vært!! Jeg har møtt så sinnsykt mange flotte mennesker hvor noen av de er venner jeg har hatt på Facebook i flere år, men aldri fått møtt in persona tidligere. Noen kjendistreff har heller ikke vært til å unngå. Og ja, så har jeg blitt litt kjent med en rekke flotte mennesker fra helt andre land som ikke kan et eneste ord norsk, men som jeg har vært nødt til å kommunisere ihvertfall noe med nå og da sånn fordi.. Vi har sovet på samme rom feks.

Det har seg nemlig sånn at når jeg på nyåret først tenkte at 2019 skulle bli det litt skumlere, store året hvor jeg VIRKELIG skal bevege meg en hel del ekstra utenfor komfortsonen min på en rekke forskjellige vis, ja så la jeg meg selv rett og slett inn på et lite, men VELDIG hyggelig vandringshjem når jeg først var så godt i gang.

Men ja, nå har jeg forsåvidt allerede laget en 20 minutter lang vlog til dere. Så hvis dere skulle være litt sånn nysgjerrig på å både se og høre mer, ja så er det igrunn bare å ta en titt på den, hvor blant annet den mine to gode venner og Youtube-“kollegaer” Håkon Rekvik og Ole Johannes Ferkingstad også dukker opp!! 😀

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos

2 kommentarer
    1. Dæven, kult at du kastet deg i det og kom deg til Oslo! Sovesal og greier også hehe. Hadde forlangt og fått enerom hadde det vært meg. Ja, du fant “Cæsarbygget” Ja, man må presse kameratene sine litt også med å få dem til å si negative ting hehe. Men nå har det vært en voldsom valgnatt, med jordskjelv overalt. Men vet ikke om du er så opptatt av politikk.

      1. JEPP!! Altså, jeg mener.. Jeg har jo sagt at dette året virkelig skulle bli det store utenfor-komfortsonen-året, så når jeg først har sagt dette så må jeg nesten virkelig stå for det også, og forsøke å pushe grensene mine så langt og lenge som jeg føler at det går. Og sovesal med 5-7 andre menn funket faktisk overraskende godt. Var ganske ubehagelig da jeg lå i den ene sengen til han som først hadde tatt MIN seng og jeg ikke ante hva han ville tenke og gjøre når han omsider våknet, det var noen timer som lett er blant de aller verste fra 2019. Men når det er sagt så er faktisk det fantastiske samholdet jeg fikk med ALLE de jeg delte sovesal med noe av det jeg vil minnes som det aller herligste fra denne reisen, og som jeg merker at jeg savner en hel del nå. Og DET hadde jeg virkelig ikke trodd skulle bli et faktum om du hadde spurt meg for en uke siden for å si det sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg